beantwoord

Vervroegen ingangsdatum dal-voordeel abo

  • 22 februari 2014
  • 3 reacties
  • 705 Bekeken

Ik heb het dal-voordeel abonnement aangevraagd maar de ingangsdatum staat op 7-3-2014. Kan ik die vervroegen? Ik heb al een persoonlijke OV-chiopkaart
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 februari 2014, 23:59

Ik heb het dal-voordeel abonnement aangevraagd maar de ingangsdatum staat op 7-3-2014. Kan ik die vervroegen? Ik heb al een persoonlijke OV-chiopkaart



Heb je bij jouw aanvraag aangegeven dat je al een persoonlijke OV-chipkaart hebt en daarvan ook het nummer opgegeven?

Zo niet, dan maakt NS (eigenlijk TLS) kosteloos een nieuwe persoonlijke kaart aan met daarop het door jou bestelde abonnement. In dat geval is de levertijd ca. 2 weken. En dat zou dan dus inderdaad op 7 maart uit kunnen komen.



Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de afdeling Klantenservice, telefonisch te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163.

Zij kunnen dan precies zien wat er precies besteld is en wat de stand van zaken is.

Of het zinvol is om voor 10 dagen al die moeite te doen is uiteraard aan jouzelf ter beoordeling.



Bij de verlening van een abonnement heb ik zelf ook wel eens aangegeven die verlenging op een andere persoonlijke te willen hebben. 10 dagen later lag er een NS-OV-chipkaart in de bus met dat abonnement er op.



Maar nogmaals, je zou e.e.a. kunnen afstemmen met de Klantenservice.

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb het dal-voordeel abonnement aangevraagd maar de ingangsdatum staat op 7-3-2014. Kan ik die vervroegen? Ik heb al een persoonlijke OV-chiopkaart

Heb je bij jouw aanvraag aangegeven dat je al een persoonlijke OV-chipkaart hebt en daarvan ook het nummer opgegeven?
Zo niet, dan maakt NS (eigenlijk TLS) kosteloos een nieuwe persoonlijke kaart aan met daarop het door jou bestelde abonnement. In dat geval is de levertijd ca. 2 weken. En dat zou dan dus inderdaad op 7 maart uit kunnen komen.

Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de afdeling Klantenservice, telefonisch te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163.
Zij kunnen dan precies zien wat er precies besteld is en wat de stand van zaken is.
Of het zinvol is om voor 10 dagen al die moeite te doen is uiteraard aan jouzelf ter beoordeling.

Bij de verlening van een abonnement heb ik zelf ook wel eens aangegeven die verlenging op een andere persoonlijke te willen hebben. 10 dagen later lag er een NS-OV-chipkaart in de bus met dat abonnement er op.

Maar nogmaals, je zou e.e.a. kunnen afstemmen met de Klantenservice.
Bedankt voor je bericht. Ik ga morgen bellen. Ik moet woensdag naar Zwolle en dan wil ik het voordeel graag hebben. Vandaar.
Bedankt voor je bericht. Ik ga morgen bellen. Ik moet woensdag naar Zwolle en dan wil ik het voordeel graag hebben. Vandaar.

Dank voor je berichtje.
Dan moet je toch wel van een eindje weg komen, denk ik zo.
Je realiseert je toch wel dat die 40% korting pas vanaf 09:00 uur van kracht is?

Ben benieuwd hoe het afloopt. Laat je dat nog even weten?
Succes!

Reageer