beantwoord

Verwarring met betrekking tot een factuur van €42!

• 14 maart 2019
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb vandaag een brief in de bus gekregen over een betaling van €42, maar ik weet niet waarvan die is. Er stond ook dat ik al eerder een brief heb ontvangen en een email over de betaling, maar die heb ik niet gehad.
icon

Beste antwoord door Emma NS 14 maart 2019, 14:54

Beste Ambergijsberts, welkom bij onze Community!

Weet je zeker dat je geen abonnement hebt? Mogelijk heb je een NS Flex abonnement, maar ben je niet bekend me t de voorwaarden. Bij een NS Flex abonnement worden alle reizen aan het einde van de maand gefactureerd. Mocht dit het niet zijn, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Je kunt ons bijvoorbeeld een Facebook bericht sturen, we reageren gewoonlijk binnen één uur! :)

Laat je ons even weten, als je wilt natuurlijk, waar de factuur voor is?

P.S. Ik heb de titel van je topic even aangepast, hopelijk vind je dat oké!
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Ambergijsberts, welkom bij onze Community!

Weet je zeker dat je geen abonnement hebt? Mogelijk heb je een NS Flex abonnement, maar ben je niet bekend me t de voorwaarden. Bij een NS Flex abonnement worden alle reizen aan het einde van de maand gefactureerd. Mocht dit het niet zijn, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Je kunt ons bijvoorbeeld een Facebook bericht sturen, we reageren gewoonlijk binnen één uur! :)

Laat je ons even weten, als je wilt natuurlijk, waar de factuur voor is?

P.S. Ik heb de titel van je topic even aangepast, hopelijk vind je dat oké!
Nee, ik heb geen flexabonnement. Ik betaal elke keer €20 als ik in het weekend reis want ik heb een studente ov voor doordeweeks
Dan wil ik je toch adviseren onze Klantenservice te benaderen, Ambergijsberts, via de aangegeven opties van Emma NS.

Reageer