Skip to main content
Antwoord

Volgens de app heb ik dubbele abbo kosten?

  • February 29, 2024
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Volgens de NS app krijg ik op 7 maart dubbele abbo kosten. Ik betaal 83 euro voor een traject tussen Helmond ↔ Eindhoven. Over de maand feb heb ik al betaald, want ik betaal vooruit. 

 

Meer mensen deze ervaring gehad? de NS klantenservice kan me niet helpen want de factuur moet nog aangemaakt worden. Dan kunnen ze pas mee kijken in het systeem… 

Beste antwoord door mrfreeze

Dat is inderdaad het kostentellertje dat al jaren onbetrouwbaar is, vooral na een abonnementswijziging. In de website van Mijn NS is deze onlangs - eindelijk - weggehaald:

 

Wacht de factuur even af, die zal waarschijnlijk gewoon kloppen.

4 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 29, 2024

Welkom bij de NS Community!

Waar zie je die dubbele abonnementskosten als je nog geen factuur hebt?

Als dat in het ‘kostentellertje’ in de app is (het blauwe balkje), dan geen zorgen want dat klopt al jaren niet. Op de Mijn NS website wordt het inmiddels zelfs niet eens meer getoond.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 29, 2024

als de NS app open, zie ik dit: 

83+83 is 166 ( mijn abbo is 83 euro per maand) 

de reiskosten kloppen vast wel, dat is het gebruik van de OV fiets. 

 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 29, 2024

Dat is inderdaad het kostentellertje dat al jaren onbetrouwbaar is, vooral na een abonnementswijziging. In de website van Mijn NS is deze onlangs - eindelijk - weggehaald:

 

Wacht de factuur even af, die zal waarschijnlijk gewoon kloppen.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 29, 2024

Thanks beide!