beantwoord

voor 09.00 in juli en augustus,

• 19 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Ik heb een Dal voordeelkaart en 7 vrije reisdagen.
Mag je met een vrije reisdag in de maanden juli-augustus dan reizen voor 09.00 uur.?
icon

Beste antwoord door Thom 19 augustus 2016, 21:20

Het mag uitsluitend als u een oud Voordeelurenabonnement heeft. Dat heeft u alleen als u 62,60 per jaar voor het abonnement zonder keuzedagen betaalt. U had dit abonnement dan midden 2011 al moeten hebben en steeds hebben verlengd.

Alleen met dit oude abonnement mag het wel en in alle andere gevallen mag het niet.
Bekijk origineel

3 reacties

Dankje wel Thom en ook Laura voor het antwoord.
Hallo jannah. Welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat Thom er snel bij is met een goed antwoord. Hier wil ik nog graag even de linkjes aan toevoegen met de twee abonnementen + voorwaarden. 1. Voordeelurenabonnement en 2. Dal Voordeel abonnement.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 7
Badge +4
Het mag uitsluitend als u een oud Voordeelurenabonnement heeft. Dat heeft u alleen als u 62,60 per jaar voor het abonnement zonder keuzedagen betaalt. U had dit abonnement dan midden 2011 al moeten hebben en steeds hebben verlengd.

Alleen met dit oude abonnement mag het wel en in alle andere gevallen mag het niet.

Reageer