beantwoord

Vóór 9 uur reizen met keuzedag

• 1 december 2015
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Kan ik met een geactiveerde keuzedag al vóór 9 uur met de reis beginnen door in te checken en ná 9 uuur uit te checken en op hetzelfde station weer in te checken ? Of moet ik mijn keuzedag dan pas ná 9 uur activeren ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 december 2015, 17:47

Ja, dat kan. Als je voor 8:55 incheckt, reis je op saldo. Ook als de Keuzedag al opgehaald is. De Keuzedag wordt pas 'geldig', zodra je ermee incheckt op een tijdstip waarop je ermee kunt reizen.
Bekijk origineel

5 reacties

Ja, dat kan. Als je voor 8:55 incheckt, reis je op saldo. Ook als de Keuzedag al opgehaald is. De Keuzedag wordt pas 'geldig', zodra je ermee incheckt op een tijdstip waarop je ermee kunt reizen.
Kijk eventueel eens op:

https://www.ns.nl/producten/producten/p/keuzedag
Kan ik met een geactiveerde keuzedag al vóór 9 uur met de reis beginnen door in te checken en ná 9 uuur uit te checken en op hetzelfde station weer in te checken ? Of moet ik mijn keuzedag dan pas ná 9 uur activeren ?
Dat kan, maar dan moet er wel minimaal €6 aan saldo op staan.
Reputatie 7
Badge +3
Je moet er alleen wel rekening meehouden dat zodra je uitcheckt je pas na 2 minuten weer opnieuw kunt inchecken.
Of direct bij een ander paaltje of zelfde paaltje waar ondertussen een andere OV is aangeboden. Ter aanvulling op Tamzin.

Reageer