beantwoord

Voor een week op een traject reizen, veelal in de spits, wat is het voordeligst?

• 18 juli 2016
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Volgende week moet ik elke dag 40 minuten met een intercity reizen op hetzelfde traject (Dordrecht-Den Haag HS), veelal in de spits (in ieder geval 's ochtends). Ik heb een Dal Voordeel Abonnement, maar daar schiet ik dus niet zoveel mee op. Voor een maand een Altijd Voordeel Abonnement nemen, reis ik er ook niet uit. Heeft iemand een idee wat een voordelige optie zou zijn?

Alvast bedankt voor het meedenken!
icon

Beste antwoord door Annewil NS 18 juli 2016, 12:19

Hallo Lente3, welkom op het NS Serviceforum!

Op het traject van Dordrecht naar Den Haag HS is er voor een week geen voordeligere optie dan het gebruiken van je huidige Dal Voordeel abonnement. Een Altijd Voordeel Maand kost je €25,00. Het zou je in het voordeligste geval €22,40 opleveren. Want €8,00 (prijs enkele reis vol tarief) - €6,40 (prijs enkele reis 20% korting) = €1,60 x 14 reizen = €22,40. Dus je haalt de prijs van een Altijd Voordeel Maand er niet uit. Verder is er voor een week frequent reizen geen ander product dat ik je kan aanraden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Welkom Lente3, kun je ons je vertrek- en aankomststation noemen? Het is dan mogelijk gerichter te reageren.
Reputatie 6
Badge +1
Waarschijnlijk is er niet echt een andere optie beschikbaar dan Altijd Voordeel Maand, maar als u ons uw traject noemt kunnen we u wellicht verder helpen. Ook goed om te vermelden: reist u op de heenweg ook in de spits, of na 9:00u 's ochtends?
Hallo Lente3, welkom op het NS Serviceforum!

Op het traject van Dordrecht naar Den Haag HS is er voor een week geen voordeligere optie dan het gebruiken van je huidige Dal Voordeel abonnement. Een Altijd Voordeel Maand kost je €25,00. Het zou je in het voordeligste geval €22,40 opleveren. Want €8,00 (prijs enkele reis vol tarief) - €6,40 (prijs enkele reis 20% korting) = €1,60 x 14 reizen = €22,40. Dus je haalt de prijs van een Altijd Voordeel Maand er niet uit. Verder is er voor een week frequent reizen geen ander product dat ik je kan aanraden.

Reageer