beantwoord

voordeeluren abonnement die gestolen is

• 11 maart 2015
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Ik kreeg van ns bericht dat er een nieuw abonnements jaar zou ingaan. Met het nr dat vorig jaar al gestolen is .en toen ook meteen afgezegt wat bij jullie maar niet doordringt. Vorig jaar was dit het zelfde probleem en heb toen na diverse telefoontjes het kunnen oplossen . Dit abonnement is al een jaar niet meer in gebruik. Snap hoe jullie hier nu weer aankomen. Wij hebben op dit adres 2 abonnementen een weekendvrij abonnement en een daluren abonnement en meer niet dus weet niet hoe jullie hier nu weer bijkomen . Hopelijk word dit snel opgelost. Anders ben ik genoodzaakt dit 18 april weer terug te boeken. Want dit klopt niet .hopelijk hoor ik hier snel wat van.
icon

Beste antwoord door Herman NS 12 maart 2015, 09:47

Hallo Wilma,

Welkom op het NS Serviceforum. Wil je mij een privébericht sturen met de gegevens die je in je topic hebt vermeld? Je bericht heb ik aangepast, omdat er persoonlijke gegevens in staan vermeld. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vervolgens zullen we zorgen dat het abonnement wordt beëindigd.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Wilma,

Welkom op het NS Serviceforum. Wil je mij een privébericht sturen met de gegevens die je in je topic hebt vermeld? Je bericht heb ik aangepast, omdat er persoonlijke gegevens in staan vermeld. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vervolgens zullen we zorgen dat het abonnement wordt beëindigd.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer