beantwoord

voordeeluren voor altijd?

• 7 juni 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

hey, ik heb een vraagje want ik wil een reis van 21 minuten maken maar ik zit er mee dat het best veel geld kost
en ik zag iest staan van voordeeluren en nu heb ik de vraag is dat een abbonoment of gewoon altijd?
en als het een abbonoment is zijn er dan andere manieren om korting te krijgen
groetjess pls help xx
icon

Beste antwoord door Thomas NS 7 juni 2017, 21:18

Hallo Anne en welkom op het NS Serviceforum.

De voordeeluren en de 40% korting die hierbij komt kijken, is alleen van toepassing als je een abonnement bij ons hebt. Als je vaak met de trein gaat (van 6 keer per jaar tot 300 keer per jaar) kun je een passend abonnement afsluiten en op jouw OV-chipkaart zetten. Voor een uitzonderingsreis, als je niet zo vaak de trein neemt, zou je kunnen kijken bij de actieproducten van dit moment. Treinreiziger heeft daar een mooi overzicht van, kijk hier maar eens.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Anne en welkom op het NS Serviceforum.

De voordeeluren en de 40% korting die hierbij komt kijken, is alleen van toepassing als je een abonnement bij ons hebt. Als je vaak met de trein gaat (van 6 keer per jaar tot 300 keer per jaar) kun je een passend abonnement afsluiten en op jouw OV-chipkaart zetten. Voor een uitzonderingsreis, als je niet zo vaak de trein neemt, zou je kunnen kijken bij de actieproducten van dit moment. Treinreiziger heeft daar een mooi overzicht van, kijk hier maar eens.

Reageer