beantwoord

voordeelurenabbonnement

• 14 januari 2020
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Beste NS,

Ik heb onlangs een nieuwe chipkaart ontvangen omdat de vorige verlopen was.

Hoe kan ik mijn voordeelurenabonnement koppelen aan deze kaart?

Met vriendelijke groet,

Lex Pijnenburg

icon

Beste antwoord door Laura NS 14 januari 2020, 11:10

Hoi Lex.pijnenburg en welkom op onze NS Community!

Heb je de kaart vernieuwd via onze klantenservice of die van OV-chipkaart? Of heb je deze op eigen initiatief via de website van OV-chipkaart aangevraagd? In het eerste geval wordt je abonnement automatisch meegenomen op de nieuwe kaart. In het laatste geval kun je het beste je OV-chipkaart blokkeren en na 5 werkdagen contact met onze klantenservice opnemen. Zij kunnen je abonnement dan permanent overzetten. In de tussentijd zou je gebruik kunnen maken van Tijdelijk Reisrecht (deze kun je ook via de klantenservice aanvragen) of reizen met losse tickets en achteraf de gemiste korting declareren. Tijdelijk Reisrecht is natuurlijk wel wat makkelijker. :)

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Lex.pijnenburg en welkom op onze NS Community!

Heb je de kaart vernieuwd via onze klantenservice of die van OV-chipkaart? Of heb je deze op eigen initiatief via de website van OV-chipkaart aangevraagd? In het eerste geval wordt je abonnement automatisch meegenomen op de nieuwe kaart. In het laatste geval kun je het beste je OV-chipkaart blokkeren en na 5 werkdagen contact met onze klantenservice opnemen. Zij kunnen je abonnement dan permanent overzetten. In de tussentijd zou je gebruik kunnen maken van Tijdelijk Reisrecht (deze kun je ook via de klantenservice aanvragen) of reizen met losse tickets en achteraf de gemiste korting declareren. Tijdelijk Reisrecht is natuurlijk wel wat makkelijker. :)

Reputatie 5

Je kan altijd snel checken wat er op de kaart staat op elke kaartautomaat door ´produkten´ aan te klikken. Als je hem ´zomaar´ hebt gekregen direkt van NS staat alles er waarschijnlijk al op en heb je mails niet goed gelezen of ontvangen vwb verlenging.

Reageer