Tot nu toe ontving ik -met een VDU abonnement met 7 Dag Voordeelurenkaarten die een jaar geldig zijn- van NS (waarvoor ik extra betaal) nog geen enkel schriftelijk bericht over wijzigingen, zoals klanten met een VDU+7xVrij reizen al 2x ontvingen over o.a.: Vrij reizen kaartjes zijn 1 jaar geldig, geen 40% korting meer tijdens reizen in de middagspits en ter compensatie ervoor geld terug krijgen per 1-1-2021
Gelden deze wijzigingen/toezeggingen niet voor mijn VDU abonnement met 7 Dag Voordeelurenkaarten abonnement? Of vergeet NS mij/deze groep abonnementshouders (bewust) te berichten?
Kan ik voor 1-1-2021 mijn huidig VDU abonnement met 7 Dag Voordeelurenkaarten via klantenservice nog laten omzetten in een VDU met 7xVrij Reizen, omdat die kaartjes dan ook een jaar geldig worden? Waarom zou ik voor mijn 7 Dag Voordeelurenkaarten namelijk nog extra betalen?
Beste antwoord door Thom
Uw VDU met papieren keuzedagen wordt gewoon toegestuurd. Er is geen aanleiding kwade trouw te veronderstellen. Het blijft zoals het is en u krijgt ze het jaar er op weer automatisch. De voorwaarden zijn gelijk aan keuzedagen bij een Dalvoordeelabonnement. Volgend jaar dus een middagspits en geen voordelen in juli augustus en in de kerstweek.
Uw papieren dagkaarten zijn al een heel jaar geldig. U kunt ze omzetten naar elektronische dagen. Bel hiervoor met Klantenservice. Het levert wat op als u van de papieren kaarten afgaat. De elektronische keuzedagen zijn na 1 januari ook een jaar geldig.
Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.