beantwoord

voordeelurenkaart

• 26 mei 2020
  • 6 reacties
  • 319 Bekeken

Beste NS, gelet op het huidige corona gebeuren kan ik geen gebruik meer maken van mijn voordeelurenkaart.

Hoe moet ik nu verder?

Mijn gegevens zijn:

*verwijderd

Met vriendelijke groet

Margit

icon

Beste antwoord door Maxime NS 26 mei 2020, 17:51

Goedemiddag Margirgit, welkom op de NS Community. 

Ik heb je gegevens verwijderd omdat je ze openbaar deelde. Dit forum is voornamelijk bedoeld om klanten elkaar te laten helpen met vragen. Je kan met onze klantenservice bellen, chatten of ze een bericht sturen via Twitter of Facebook. Mijn collega’s daar helpen je graag verder met het beëindigen van je abonnement. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mevrouw, met alle respect maar het is hier geen postadres van NS. Uw persoonlijke gegevens kunt u beter even weghalen, iedereen kan ze inzien. Het is hier een openbaar forum.

U kunt uw VDU, als u dat echt heeft, het beste houden, want het is het enige abonnement dat u korting geeft in de middagspits. Daar kunt u nog gebruik van maken tot het einde van het jaar. Heeft u een modern Dalvoordeelabonnement, dan kunt u die het beste overzetten naar NS Flex zonder abonnement. Dat kan via MijnNS. Ik ga er dan van uit dat u voorlopig niet reist.

Goedemiddag Margirgit, welkom op de NS Community. 

Ik heb je gegevens verwijderd omdat je ze openbaar deelde. Dit forum is voornamelijk bedoeld om klanten elkaar te laten helpen met vragen. Je kan met onze klantenservice bellen, chatten of ze een bericht sturen via Twitter of Facebook. Mijn collega’s daar helpen je graag verder met het beëindigen van je abonnement. 

Ik heb ook een Voordeelurenkaart die ik voorlopig niet kan gebruiken omdat ik geen “plezierritjes” mag maken. Hoe kan ik daarvoor gecompenseerd worden?

Reputatie 7
Badge +4

U wordt niet gecompenseerd. U kunt wel het Voordeelurenabonnement opzeggen en dan krijgt u het restant van het lopende abonnementsjaar terug. U doet dat door het huidige abonnement te vervangen door Flex zonder abonnement. Daar zijn geen kosten aan verbonden en als u toch reist, is dat op saldo.

Het reizen was wel beperkt, maar de mogelijkheid om van uw abonnement gebruik te maken is er wel steeds geweest. Heel veel mensen hebben hun abonnement omgezet in Flex. Het gaat bijna per direct in. Vergeet niet het te bevestigen op een automaat.

Het wijzigen kan via MijnNS als u dat heeft, en anders kunt u even contact opnemen met Klantenservice.

Reputatie 5
Badge

Waarbij hr Bommel Thom zich nu een beetje tegenspreekt door te verkondigen dat het best naar FKEXbasis kan worden omgezet en net is uitgelegd dat dat juist voor die ouwe trouwe VDU-houders niet echt raadzaam is. Waarbij ik me dan weer afvraag of die mensen het echt zo vaak daarvoor gebruikten en niet (zoals voor ruim de helft van die groep het geval schijnt te zijn) als noodzakelijk kwaad voor die keuzedaagjes.

Reputatie 7
Badge +3

Dat iets niet raadzaam is wil niet zeggen dat het niet kan. Daarnaast is het vanaf 2021 toch al afgelopen met de middagspitskorting van het VDU waardoor het qua korting gelijk wordt aan een Dal Voordeel abonement. Dus iemand die de komende maanden toch niet gaat reizen kan nu het VDU opzeggen en voor het eind van 2020 een Dal Voordeel abonnement afsluiten. En als TS geen keuzedagen heeft kan ze het ook nog volgend jaar afsluiten.

Reageer