beantwoord

Voordeelurenkaart overzetten op andere naam

• 13 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 725 Bekeken

Mijn man heeft 6 maanden geleden een voordeelurenkaart (daluren) aangeschaft i.v.m. zijn werk. Nu is hij elders gaan werken wat alleen goed bereikbaar is met de auto. Aangezien ik af en toe met de trein reis met de kinderen vroeg ik me af of voor de komende zes maanden het lopende abonnement ook overgezet kon worden op mijn naam. Anders zijn deze komende 6 maanden compleet weggegooid. Ik heb een persoonlijke chipkaart en mijn man ook.... Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Thijs2 13 oktober 2014, 15:37

Dat is niet mogelijk. Misschien is het wel mogelijk om het abonnement tussentijds stop te zetten. Ik kan even kijken of dat tot de mogelijkheden behoort. Kun je dan een privébericht sturen met NAW-gegevens en kaartnummer?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het overzetten van een abonnement van de ene persoonlijke ov-chipkaart naar de andere kan helaas niet. Uw man heeft een jaarcontract afgesloten met NS, en krijgt daarvoor alleen restitutie als hij overgaat naar een uitgebreider abonnement, zoals WeekendVrij. Wat u wilt, is niet mogelijk.
Dat is niet mogelijk. Misschien is het wel mogelijk om het abonnement tussentijds stop te zetten. Ik kan even kijken of dat tot de mogelijkheden behoort. Kun je dan een privébericht sturen met NAW-gegevens en kaartnummer?

Reageer