beantwoord

voordeelurenkaarten

• 15 juli 2016
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb 2 Mei bericht gekregen dat mijn VDU abo 1e klas op 9 Mei afgeschreven zou worden en dat dan de voordeelurenkaarten met chip toegezonden zouden worden. Tot op heden nog niets ontvangen
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 juli 2016, 12:26

Hi Frisia. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend! Om dit zo snel mogelijk voor je uit te kunnen zoeken kan je het beste even contact met ons opnemen via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Frisia. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend! Om dit zo snel mogelijk voor je uit te kunnen zoeken kan je het beste even contact met ons opnemen via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Hi Denise,
Bedankt voor je reactie, maar ik weet niet waar ik moet zoeken op Facebook van NS. Ben daar niet zo handig in (88 jaar). En per telefoon is ook moeilijk (SH) Kan het niet via dit forum?
Wellicht is onze Live Chat een optie voor je? Deze kan je vinden op deze pagina. Dan kan je rechtstreeks met een medewerker chatten. Hij/zij kan dan direct te gegevens er even bijpakken. Mocht je toch graag via het Forum geholpen willen worden mag je mij een priv├ębericht sturen. Dit kan je door door op mijn naam te klikken en daarna 'verstuur bericht'. Het kan echter wel langer duren voordat je een reactie ontvangt daar ik niet altijd aanwezig ben 🙂

Reageer