beantwoord

voortijdig mijn altijd voordeel abonnement beeindigen ivm werken in buitenland

• 10 November 2014
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Ik ga begin februari 2015 voor minimaal een jaar naar het buitenland om er te werken en ik gebruik dus die tijd mijn abonnement niet. Ik heb al aan de klantenservice gemeld dat ik het per 1 februari wil stoppen omdat ik graag wil voorkomen dat ik geld betaal voor iets dat niet gebruikt wordt. Ondanks dat mijn abonnement tot april hoort te lopen wil ik tot graag dat het stopt voor die tijd omdat ik het buitenland mijn geld niet af kan dragen omdat mijn rekening in nederland wordt opgeheven..wat kan ik nu doen om te voorkomen dat men dat toch gaat willen afschrijven?
icon

Beste antwoord door Leny NS 10 November 2014, 15:12

Bekijk origineel

4 reacties

Badge
He J M Leer, Ik durf nu niet te zeggen of het abonnement beëindigd kan worden, maar wil het wel even voor je nakijken. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens en je kaartnummer willen sturen? Ik heb je vraag ook even verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Dag Leny, Hierbij de gegevens:

Dank u wel!
Ik heb je privé gegevens verwijderd van het forum, deze kun je beter niet openbaar plaatsen. Ik ga je verder helpen in een privebericht.
Dat was ook de bedoeling, ik kon alleen even niet vinden hoe ik het moest doen, dank u wel!

Reageer