Ik heb vorig jaar een abonnement NS Weekend Vrij afgesloten met kortingstarief (6 euro korting). Ipv 31 euro zou het abonnement dan 25 euro kosten (later nog een extra van 3 euro erbij genomen waardoor ik op 28 euro uitkwam). Echter was mij niet bekend dat deze korting een looptijd had van een jaar zoals de klantenservice mij heeft verteld.
Dit zou in de voorwaardes moeten staan die nergens te vinden zijn. Daarnaast vind ik het ook bijzonder dat:
- Het gereduceerde tarief met korting nog steeds in mijn NS staat bij abonnementgegevens terwijl ik dus wel een factuur zonder korting krijg
- Ik geen bericht heb gekregen over het ten einde lopen van deze korting
- In geen enkele bevestiging van mijn abonnement staat dat de looptijd 12 maanden is (enkel looptijd: maanden)
Toen ik hiervoor een klacht wilde indienen, vertelde de meneer van de klantenservice dat ik hier verder niks van terug zou horen maar het wel in behandeling zou worden genomen.
Ook wilde ik het abonnement stopzetten, maar nu is er opeens een storing
Heel onklantvriendelijk NS! Ben dit niet van jullie gewend dat jullie zo ondoorzichtig handelen