beantwoord

Voorwaarden NS Flex Weekend Vrij Korting 2020

  • 13 October 2021
  • 4 reacties
  • 620 Bekeken

Ik heb vorig jaar een abonnement NS Weekend Vrij afgesloten met kortingstarief (6 euro korting). Ipv 31 euro zou het abonnement dan 25 euro kosten (later nog een extra van 3 euro erbij genomen waardoor ik op 28 euro uitkwam). Echter was mij niet bekend dat deze korting een looptijd had van een jaar zoals de klantenservice mij heeft verteld. 
Dit zou in de voorwaardes moeten staan die nergens te vinden zijn. Daarnaast vind ik het ook bijzonder dat:

  1. Het gereduceerde tarief met korting nog steeds in mijn NS staat bij abonnementgegevens terwijl ik dus wel een factuur zonder korting krijg
  2. Ik geen bericht heb gekregen over het ten einde lopen van deze korting
  3. In geen enkele bevestiging van mijn abonnement staat dat de looptijd 12 maanden is (enkel looptijd: maanden)


Toen ik hiervoor een klacht wilde indienen, vertelde de meneer van de klantenservice dat ik hier verder niks van terug zou horen maar het wel in behandeling zou worden genomen.

Ook wilde ik het abonnement stopzetten, maar nu is er opeens een storing

Heel onklantvriendelijk NS! Ben dit niet van jullie gewend dat jullie zo ondoorzichtig handelen

icon

Beste antwoord door Denice NS 13 October 2021, 11:02

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Dandi99. Welkom bij de Community.

Heel vervelend dat het niet duidelijk was dat de korting een looptijd van 1 jaar had. Aangezien die aanbieding vorig jaar in de webshop stond zou ik je niet durven zeggen of dit wel of niet op de pagina heeft gestaan (gezien de pagina natuurlijk al offline is). De kostenteller op Mijn NS is helaas al enige tijd niet up to date :sweat_smile: . (als ik als voorbeeld even mezelf mag noemen. Ik heb mijn NS Flex Dal Voordeel op 29 augustus al teruggezet naar NS Flex Basis en de kostenteller geeft nog steeds € 5 als abonnementskosten aan :face_palm_tone2: ). Dit is dan ook de reden dat deze de korting nog zal weergeven.

Er was vanmorgen inderdaad sprake van een storing in ons systeem. Bij bepaalde handelingen liepen de programma's helaas vast :disappointed_relieved: . Dit zou inmiddels verholpen moeten zijn. Je kan eventueel ook een berichtje sturen via onze Live Chat, Twitter of Facebook met je verzoek tot het opzeggen van je abonnement. 

Badge +3

Het is in het algemeen wel vrij hinderlijk dat de voorwaarden van een actie niet meer terug te vinden zijn zodra de actie bij aankoop niet meer geldt, maar nog wel loopt. Die zouden ook later nog eenvoudig in te zien moeten zijn.

Dat ben ik met je eens hoor, Tochjo. En dat het op z'n minst in de e-mail zou moeten staan dat de looptijd 12 maanden is. De feedback ga ik in elk geval wel doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zie nog wel op het forum van Radar een bericht waarin staat aangegeven: De advertentie gaf aan 12 maanden Flex Weekend Vrij voor 25 euro per maand. 

Reputatie 7
Badge +3

In het webarchive zijn dingen vaak nog wel terug te vinden. Zo ook deze pagina.

 

En in dit topic staat een link naar een Twitter bericht waarbij het ook in een screenshot van toen stond. Plus nog een screenshot van een andere klant die er gebruik van had gemaakt en waar in de ontvangen bevestingingmail wel als looptiijd korting 12 maanden stond.

Reageer