beantwoord

Voorwaarden WeekendVrij voor een maand

• 3 juni 2016
  • 9 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 1
Ik was aan het kijken naar een weekendvrij abonnement voor één maand, aangezien mijn ouders in de zomermaanden regelmatig in het weekend een dagje uit gaan.
Nu zie ik oa volgende tekst in de voorwaarden staan als ik op de link klik:

"Dit aanbod is slechts geldig voor abonnementhouders van een Dal Voordeel of Voordeeluren abonnement.
• Dit aanbod is slechts geldig in de periode van 5 april t/m 19 april 2016."

https://www.ns.nl/binaries/content/assets/ns-nl/abonnementen/2016/actievoorwaarden-weekend-vrij-1-maand.pdf

Volgens mij klopt er ergens iets niet, aangezien er bij de gewone tekst voor de weekendvrij voor één maand oa staat:

"U kunt dit abonnement bestellen t/m 31 augustus 2016"
en er staat ook niks bij dat je abonnementhouders van een Dal Voordeel of Voordeeluren abonnement moet zijn, terwijl me dat wel een behoorlijke voorwaarde lijkt.

Ook zou in de voorwaarde de periode al in april verstreken zijn?

Mijn vraag: kloppen de voorwaarden niet en is dit Weekendvrij abonnement voor één maand wel gewoon te bestellen zonder dat je abonnementhouders van een Dal Voordeel of Voordeeluren abonnement bent?

Ik vind het erg verwarrend allemaal :?
icon

Beste antwoord door Rebel-Debbel 9 juni 2016, 15:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Op de NS-site staat bij "actievoorwaarden" vermeld dat dit aanbod alleen geldig is voor houders van een voordeeluren- of dalurenkaart. Dat is ook wel logisch omdat het anders absurd goedkoop zou zijn.
Reputatie 1
Op de NS-site staat bij "actievoorwaarden" vermeld dat dit aanbod alleen geldig is voor houders van een voordeeluren- of dalurenkaart. Dat is ook wel logisch omdat het anders absurd goedkoop zou zijn.

Er staat ook "• Dit aanbod is slechts geldig in de periode van 5 april t/m 19 april 2016" en die periode is allang voorbij.

Daarom vraag ik het mij ook af wat er wel en wat er niet klopt van die voorwaarden!?

En waarom zouden ze niet nog maar mensen in de, toch al vaak overvolle en korte, treinen willen lokken met zo'n aanbieding!? 😛
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat de verkeerde voorwaarden er aan zitten geplakt. Je kunt niet een nieuwe actie starten met daarin de bepaling dat de actie al verlopen is. Slordigheid, vrees ik.

Bij Dalvrij maand wordt ook niet over een dalvoordeelabo of aanverwant gerept. Het lijkt me ook niet van toepassing bij Weekendvrij maand.

In de zomermaanden zijn de treinen ook minder gevuld en deze actie past daar goed in.

De moderatoren moeten maar even naar de voorwaarden kijken en het in orde maken,
Reputatie 6
Badge +2
Zie ook https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/weekendvrij-maand-dalvrij-maand-zijn-terug-24624/index1.html#post150409. Die voorwaarden zijn zo te zien inderdaad onzin.

Het criterium voor verkrijgbaarheid van een abonnement is gewoon of het lukt.
Reputatie 7
Badge +4
Het is duidelijk dat het niet klopt. Het zou niet moeten kunnen maar ok. Soms is het goed dat dit forum er is. We weten beiden dat Dalvrij jaar in ieder geval uiterst aangenaam is als je de spits kunt mijden.
Reputatie 7
Badge +4
...en wat ik daarmee wil aangeven is dat het ook als een soort proefabonnement is te beschouwen. Het zou mensen best eens er toe kunnen overhalen weekendvrij te nemen.

Het is in mijn beleving een van de mooiste abonnementen die er zijn. Prachtige optie voor cultuur, wandelen en sociaal verkeer. Het schept nieuwe mogelijkheden.

Ik blijf het vervelend vinden een bericht na een uur niet meer aan te kunnen vullen:@
Gelijk doorgezet! Hopelijk volgt er een spoedige aanpassing, indien onjuist.
Reputatie 1
Ik zag net dat de voorwaarden zijn aangepast!!

https://www.ns.nl/binaries/content/assets/ns-nl/abonnementen/actievoorwaarden-1-maand-weekend-vrij_juni2016.pdf
Cool! Dank voor het delen.

Reageer