beantwoord

voucher

• 21 april 2020
  • 2 reacties
  • 310 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn moeder wil voor haar "vrij reizen" kaartjes, waar ze op dit moment geen gebruik van kan maken, omzetten in vouchers. Nu probeert ze al 2 dagen de klantenservice te bellen om dit aan te geven, maar ze staat ontzettend lang in de wacht. Wordt dat uiteindelijk contact gemaakt dan wordt er gezegd dat ze dat via de website moet doen. Terwijl daar op staat dat dat via klantenservice gedaan moet worden???

icon

Beste antwoord door Rueben NS 21 april 2020, 21:18

Goedenavond Jlef en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je moeder nog geen vervangende couponcode heeft ontvangen voor haar Keuzedag. Het klopt dat er bij al onze klantenservice kanalen een lange wachtrij is. Door het COVID-19 virus is het erg druk bij ons. Als je moeder al een couponcode heeft ontvangen, dan dien je die inderdaad via hier te verzilveren. Als je moeder nog geen vervangende couponcode heeft, dan dient zij inderdaad nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Zowel telefonisch als via de andere kanalen kan zij een couponcode ontvangen als zij daarvoor in aanmerking komt. Mijn oprechte excuses voor de miscommunicatie!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Als het een keuzedag is en deze verloopt binnenkort of is al verlopen dan zul je via de klantenservice een couponcode moeten krijgen (deze code is een tijdje geldig). De code zal dan ingevuld moeten worden op de site En dan kan ze zelf de reis inplannen op het tijdstip dat ze zelf wil. Doe het regelen van het eticket op het laatste moment. Eenmaal verzilverd kan het niet meer geannuleerd worden.

Goedenavond Jlef en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je moeder nog geen vervangende couponcode heeft ontvangen voor haar Keuzedag. Het klopt dat er bij al onze klantenservice kanalen een lange wachtrij is. Door het COVID-19 virus is het erg druk bij ons. Als je moeder al een couponcode heeft ontvangen, dan dien je die inderdaad via hier te verzilveren. Als je moeder nog geen vervangende couponcode heeft, dan dient zij inderdaad nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Zowel telefonisch als via de andere kanalen kan zij een couponcode ontvangen als zij daarvoor in aanmerking komt. Mijn oprechte excuses voor de miscommunicatie!

Reageer