vraag factuur ns flex | NS Community
beantwoord

vraag factuur ns flex

  • 3 December 2020
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

goede morgen mijn factuur geeft nu aan dat ik voor de maand november netjes mijn rekening moet betalen voor ns flex gebruik traject vrij en gebruik buiten dit traject om (gebruik metro) nu moet k ook vooruit betalen voor traject flex van december!! dus betaal ik dubbel flex betaal je toch achter af. mijn nieuwe gebruik voor december staat traject vrij er ook weer bij.

kunnen jullie mij hierbij helpen de rekening is nu wel erg hoog?

vriendelijke groet

Matthijs Schut

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 3 December 2020, 06:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Het abonnementsgeld voor Trajectvrij betaalt u vooruit, de extra reiskosten achteraf. Dat betekent dat u de eerste maand bij het afsluiten alleen het abonnementsgeld van de komende maand vooruit betaalt. Aan het eind van de maand krijgt u de rekening van de gemaakte reizen in die maand en betaalt u ook de termijn van het abonnementsgeld voor de volgende maand weer vooruit. U kunt het nakijken op Mijn NS onder Facturen. 

Als u geen reizen buiten het traject maakt, betaalt u alleen de abonnementskosten. De rekening voor reizen buiten uw traject kan hoog zijn, dat hangt er maar van af hoeveel u reist.

 

Normaal gesproken betaalt u rond deze tijd de reizen van november en de abonnementstermijn van december. Uw abonnementsgeld voor november is waarschijnlijk al betaald.

 

Als u er niet uitkomt, kunt u het beste contact opnemen met Klantenservice. Daar kunnen ze alles nakijken en uitleggen.

 


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

 

 

Reageer