beantwoord

VRAAG: inchecken tijdens spits, uitchecken tijdens dal (Dalabbonement)

• 27 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 710 Bekeken

Op de webpagina van het dalabonnement met NS-Businesscard staat het volgende:
"Checkt u tijdens spitsuren in, maar in de daluren uit? Dan reist u gewoonmet40%korting"

Ik lees dit als: Wanneer ik om 07.00 incheck en om 09.10 uit, dan reis ik met 40% korting....
IK vrees dat dit niet correct is, want even later staat dat "Het moment van inchecken bepaalt of uw medewerker in aanmerking komt voor de korting, met een marge van 5 minuten". Oftewel de eerste zin is slechts geldig in de 5 minuten marge, wat ik wat misleidend vind.

Klopt dit, of is het toch zo dat gedurende de hele spitsperiode inchecken, en uitchecken in dal 40% koring geeft !?

Rudi
icon

Beste antwoord door Sivan NS 29 oktober 2015, 13:49

De pagina is aangepast.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1
De informatie op de website is niet correct. Het moment van inchecken is bepalend voor het kortingspercentage. Dus als u incheckt tijdens de daluren maar uitcheckt tijdens de spitsuren reist u met 40% korting.
Daarbij geldt van 5 minuten marge in het voordeel van de reiziger. U kunt dus inchecken tussen 8:55:00 en 16:04:59 en tussen 18:25:00 en 6:34:59u om gebruik te maken van korting.
Hoi Rudi, en welkom op het forum.

Heb je voor mij de link van deze pagina? Ik zoek het graag even voor je uit. Zoals Keuzereiziger al zegt, is het moment van inchecken leidend.
Reputatie 6
Badge +2
Het staat in https://www.ns.nl/producten/web/WFS/ns-website-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProduct-Start?SKU=zakelijk-dal-abonnement&CategoryName=&TempLocale=nl_NL. Het is weer bar en boos.
Dank, Dennis. Ik zet hem meteen door.
Hoi Rudi, en welkom op het forum.

Heb je voor mij de link van deze pagina? Ik zoek het graag even voor je uit. Zoals Keuzereiziger al zegt, is het moment van inchecken leidend.

Zie de link is al gepost.
De pagina is aangepast.

Reageer