beantwoord

Vraag: Is zojuist het abonnement Altijd Vrij (maand) veranderd in Altijd Vrij Jaar?

• 28 februari 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Dag allemaal!

Twee dagen geleden zat ik uit te rekenen wat het goedkoopste abonnement voor mij zou zijn om af te sluiten. Ik kwam uiteindelijk op het abonnement van 333eu uit per maand, beter bekend als het Altijd Vrij abonnement. Nu wilde ik deze zojuist afsluiten en kom ik er op tijd achter dat deze Altijd Vrij Jaar heet. O.t.w. een jaarabonnement met maandelijkse betalingen, i.p.v. een eenmalig betaling om een maand vrij te kunnen reizen.

Heb ik destijds niet goed opgelet en was het altijd al een jaar abonnement? Of is het inderdaad zojuist veranderd?

Hopelijk kan iemand mijn verheldering geven.

Bedankt 😳
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 februari 2017, 19:05

Altijd Vrij is verkrijgbaar in twee varianten: een doorlopend abonnement met een minimale contractduur van een jaar (daarom ook wel Altijd Vrij Jaar genoemd), en een maandabonnement dat automatisch afloopt (daarom ook wel Altijd Vrij Maand genoemd).

Het doorlopende abonnement kost in 2017 333 euro per maand.en het maandabonnement kost 410 euro. Het doorlopend abonnement is dus duidelijk goedkoper, maar daarmee zit u wel vast aan een minimale afname van een jaar. Wilt u dat niet, dan is een maandabonnement de beste optie.

Dit is overigens niet in de afgelopen dagen gewijzigd. Wellicht is het verschil u destijds inderdaad ontgaan.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Altijd Vrij is verkrijgbaar in twee varianten: een doorlopend abonnement met een minimale contractduur van een jaar (daarom ook wel Altijd Vrij Jaar genoemd), en een maandabonnement dat automatisch afloopt (daarom ook wel Altijd Vrij Maand genoemd).

Het doorlopende abonnement kost in 2017 333 euro per maand.en het maandabonnement kost 410 euro. Het doorlopend abonnement is dus duidelijk goedkoper, maar daarmee zit u wel vast aan een minimale afname van een jaar. Wilt u dat niet, dan is een maandabonnement de beste optie.

Dit is overigens niet in de afgelopen dagen gewijzigd. Wellicht is het verschil u destijds inderdaad ontgaan.

Reageer