beantwoord

Vraag/klacht Geld Terug Bij Vertraging

• 12 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 416 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op 18 juli had ik een uur vertraging. Ik reisde met een reisproduct enkele reis dat was geladen op mijn trajectkaart. Naar aanleiding van het antwoord op deze vraag heb ik een GTBV-formulier ingevuld vergezeld van begeleidend schrijven en kopie van mijn trajectkaart.
Vandaag ontving ik een brief dat mijn claim nog niet in behandeling kan worden genomen, omdat het originele vervoersbewijs niet is meegestuurd. Deze kan ik alsnog naar de klantenservice sturen onder vermelding van het kenmerk van de brief, waarna mijn verzoek alsnog in behandeling zal worden genomen.
Dit gaat helaas lastig worden, want dat originele vervoersbedrijf is met ingang van 9 juli afgeschaft. Ik heb zojuist ruim een kwartier met de klantenservice gebeld (volgens de brief kon ik eveneens contact met hen opnemen bij vragen hierover) en was verbijsterd over het gebrek aan productkennis bij deze medewerker. Ze hoorde blijkbaar voor het eerst van de mogelijkheid om een enkele reis op een ov-chipkaart te laden, begreep niet waarom ik niet gewoon was in/uitgecheckt en stelde dat ik ook een eenmalige chipkaart had kunnen kopen (die werden volgens haar eveneens met korting en zonder toeslag verkocht in de automaat). Eindconclusie was dat ze mij niet kon helpen en ik volgens haar contact op moet nemen met het telefoonnummer van Jaartrajectkaarthouders (0900-3201).

Om te voorkomen dat ik wederom van het kastje naar de muur word gestuurd, hoop ik dat een van de moderators hier me eveneens kan helpen. Ik beschik nog niet over een claimnummer, wel over een kenmerk van de brief op basis waarvan het verzoek alsnog in behandeling zou kunnen worden genomen.

P.S. Mijn complimenten voor degene die het extreem rustgevende pauzemuziekje heeft geselecteerd dat ik te horen kreeg toen een en ander moest worden nagevraagd bij een collega, dat was op dat moment zeer welkom.
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 augustus 2014, 17:07

Dag theofiel,

Wat vervelend dat je claim toch is afgewezen en dat je niet goed geholpen werd door onze Klantenservice medewerker. Ik kan er voor zorgen dat je claim wordt herzien. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je naam, adres en woonplaatsgegevens? Voor de vindbaarheid verplaatst ik je topic naar 'abonnementen'.

PS: bedankt voor het compliment over het pauzemuziekje 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Dag theofiel,

Wat vervelend dat je claim toch is afgewezen en dat je niet goed geholpen werd door onze Klantenservice medewerker. Ik kan er voor zorgen dat je claim wordt herzien. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je naam, adres en woonplaatsgegevens? Voor de vindbaarheid verplaatst ik je topic naar 'abonnementen'.

PS: bedankt voor het compliment over het pauzemuziekje 🙂

Reageer