beantwoord

vraag over een factuur van kaartnummer 3528010494677442

  • 10 March 2022
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Goedemorgen,  

Op 8 maart jl is er een bedrag van € 164,20 van mijn rekening afgeschreven maar ik heb hier geen factuur van ontvangen.

Ook is het een bedrag wat erg hoog is in vergelijking met mijn andere facturen. Kunt u mij nog een factuur mailen?

Met vriendelijke groet.

Diana Berkhof.

icon

Beste antwoord door Thom 10 March 2022, 08:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt uw facturen gespecificeerd  inzien op Mijn NS onder het kopje ‘Facturen’. Daar is ook te zien waarom de rekening hoog is.

Reputatie 7
Badge +1

Je krijgt nooit een echte factuur met alle ritten gemaild-enkel een reminder met totaalbedrag. De echte gemaakte kosten kan je-dit is zo ongeveer de 1234e x dat dit hier wordt gemeld-haast vanzelfsprekend via mijnNS inzien-niet via app, dat is veel te modern, maar via site

Waarom is er op mijn rekening van 26 februari een tarief berekend, terwijl ik gratis reizen heb, tot in ieder geval. Berkel?

Badge +3

Waarom is er op mijn rekening van 26 februari een tarief berekend, terwijl ik gratis reizen heb, tot in ieder geval. Berkel?

Je bedoelt dat je een trajectabonnement hebt, en dat er ineens kosten berekend zijn voor een reis binnen je traject?

Kijk de factuur even na, want het kan natuurlijk ook om bus/tram/metro reizen gaan. Die zijn bij NS Flex niet gratis, evenmin als OV-fiets en je eigen fiets stallen op rekening.

Reageer