beantwoord

Vraag over vrijweekend abonnement

  • 4 april 2020
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ik heb gelezen dat ik m'n obonnement mag stoppen tijdens coronavirus. Maar ik weet niet hoe kan ik het doen. Ik heb hulp hierbij nodig. 

icon

Beste antwoord door loklok8 4 april 2020, 11:35

Als u een NS Flex abonnement hebt, kunt u deze gratis omzetten naar NS Flex zonder abonnement. Dat kan als u in de afgelopen maand uw abonnement niet hebt gewijzigd. Na 1 maand kunt u deze weer dagelijks wijzigen naar elk ander abonnement binnen Flex. U betaalt dan alleen de kosten als u met de kaart gereisd hebt, uw abonnementskosten worden €0.

Heeft u een klassiek (reizen op saldo) jaarabonnement, dan kunt u deze omzetten naar NS Flex zonder abonnement en, zodra u die weer nodig hebt, in Flex met een abonnement wijzigen. Wilt u bij de abonnementswijziging niet gebruik maken van Flex, maar weer van een klassiek abonnement, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice om dat om te zetten.

Bij de wijziging van een abonnement krijgt u het geld terug van de nog niet-gereisde dagen.

Voor een wijziging van een klassiek abonnement naar Flex moet u wel langs de oplaad- of kaartautomaat om uw oude abonnement te verwijderen en NS Flex op te halen, pas dan wordt uw klassieke abonnement beëindigd. Bij een wijziging binnen Flex is dat uiteraard niet nodig.

U kunt wijzigen door op de knop Bekijk en wijzig uw abonnement te drukken op de startpagina van uw Mijn NS als u al een Flex abonnement hebt. Heeft u een klassiek abonnement, dan kunt u op 'Direct bestellen' drukken in het vak 'Stap nu over naar NS Flex' aan de rechterzijde van de pagina. 

Voor meer informatie hunt u hier terecht: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Als u een NS Flex abonnement hebt, kunt u deze gratis omzetten naar NS Flex zonder abonnement. Dat kan als u in de afgelopen maand uw abonnement niet hebt gewijzigd. Na 1 maand kunt u deze weer dagelijks wijzigen naar elk ander abonnement binnen Flex. U betaalt dan alleen de kosten als u met de kaart gereisd hebt, uw abonnementskosten worden €0.

Heeft u een klassiek (reizen op saldo) jaarabonnement, dan kunt u deze omzetten naar NS Flex zonder abonnement en, zodra u die weer nodig hebt, in Flex met een abonnement wijzigen. Wilt u bij de abonnementswijziging niet gebruik maken van Flex, maar weer van een klassiek abonnement, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice om dat om te zetten.

Bij de wijziging van een abonnement krijgt u het geld terug van de nog niet-gereisde dagen.

Voor een wijziging van een klassiek abonnement naar Flex moet u wel langs de oplaad- of kaartautomaat om uw oude abonnement te verwijderen en NS Flex op te halen, pas dan wordt uw klassieke abonnement beëindigd. Bij een wijziging binnen Flex is dat uiteraard niet nodig.

U kunt wijzigen door op de knop Bekijk en wijzig uw abonnement te drukken op de startpagina van uw Mijn NS als u al een Flex abonnement hebt. Heeft u een klassiek abonnement, dan kunt u op 'Direct bestellen' drukken in het vak 'Stap nu over naar NS Flex' aan de rechterzijde van de pagina. 

Voor meer informatie hunt u hier terecht: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html

Reageer