vraagje Weekend Vrij abonnement

• 8 februari 2015
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil misschien een NS weekend vrij abonnement aanschaffen, ik reis elk weekend naar HVS, ASD en SHL. Ik reis meestal vanuit WP. Mijn vraag is of op die trajecten rustiger is qua drukte in de trein? En kan ik beter 2e klasse reizen Ipv 1e klasse? Van horen zeggen is vooral vrijdagavond het drukst. Maar ik reis nooit op vrijdagavond. Zondag kan het ook druk zijn. Maar ik weet niet of het op mijn trajecten zal gaan gelden.

3 reacties

Weekends ook altijd druk in trein bekende trajecten heb weekend vrij eerste klas altijd plaats heb n tijd 2de klas vereist vaak staan of hutjemutje op elkaar volle coupe.s
Is paar euro duurder ma zeker n aanrader reis ieder werken vanuit Apeldoorn overal heen. Perfect
Ik ben vandaag van Weesp naar Schiphol gegaan en het is in die treinen te rustig. Ik heb op proef 1e klasse gereisd en achteraf had ik net zo goed 2e klasse kunnen reizen. Mijn huidige Dal Voordeel 1e klasse loopt per 1 maart af en rond die tijd heb ik weekend vrij 2e klasse genomen. Van 21 februari tot en met 1 maart zou het wel ivm Huishoudbeurs en de Pasar Malam in de Amsterdam RAI richting Schiphol nogal drukker kunnen zijn, maar dan ga ik vroeg de deur uit of ik reis om of ik ga niet. Waarom zou ik eigenlijk meer voor moeten betalen dan dat het nodig is? Mijn kaart upgraden kan altijd nog!

Reageer