beantwoord

Vragen over verlenging Weekend Vrij

• 13 November 2014
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Hallo NS,

Ik heb een aantal vragen over mijn weekend vrij abonnement. Ik kreeg vandaag een mail dat mijn eerste contractjaar er bijna op zit (namelijk begin januari 2015). In die mail stond ook dat ik nog steeds 29 euro per maand zal blijven betalen in het tweede contractjaar. Klopt dit wel? Ik had namelijk begrepen dat het vanaf het tweede jaar 40 euro zou gaan kosten (fijne meevaller uiteraard, maar ik wil niet straks verrast worden met een rekening die toch hoger uitvalt). En ten tweede: is het abonnement in het tweede jaar per maand opzegbaar?

Groetjes, Ilse
icon

Beste antwoord door Thom 13 November 2014, 12:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De meevaller geldt voor u, het is een coulancegebaar van NS omdat de actie voor weekendvrij langlopend is en dan is het missen ervan wat sneu voor degenen die al trouwe klant zijn. U kunt dus nog voor een jaar met het maandbedrag van 29 reizen als u voor 31 december verlengt. Eerste klas kan ook voor 45. Als u verrast wordt, is het niet door een hogere rekening.

Het is toch per maand opzegbaar, omdat u immers verlengt. De prijs doet in dat verband niet ter zake. Het is wel goedkoop reizen overigens en het scheelt op jaarbasis toch weer 132 euro ;-)

Groeten, Thom.
Bedankt voor het snelle antwoord! In de mail staat nu dat hij verlengd wordt op 1 januari 2015, moet ik nu zelf nog iets doen? Of kan ik er nu vanuit gaan dat het zo goed is en dat ik nog een jaar voor 29 euro per maand reis?
Reputatie 7
Badge +4
Als de informatie die in uw brief stond is zoals u weergaf dan moet het goed zijn. Dat denk ik eigenlijk ook.

Mogelijk kan een moderator het nog even bevestigen dat geldt als antwoord van NS zelf. Die zijn hier nagenoeg elk uur overdag.
Het antwoord dat Thom heeft gegeven is correct. 29 euro zal het bedrag zijn wat je gaat betalen koekkiemonster! Goed dat je het forum ook gevonden hebt; welkom! Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer