beantwoord

Vrije reisdag vervalt

  • 20 maart 2020
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

I.v.m. Covid-19 reis ik momenteel niet. Op 16 april vervalt mijn vrije reisdag. Ik val onder de kwetsbare doelgroep. Graag zou ik er op een later momentgebruik van maken. Kan dat?

Graag hoor ik van u.

icon

Beste antwoord door Thom 20 maart 2020, 19:48

U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice, die hebben een oplossing. U krijgt een e-ticket met een vervaldatum ver in de toekomst. Uw eigen keuzedag wordt niet verlengd.


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan maar alleen dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden. Die zijn momenteel lang.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice, die hebben een oplossing. U krijgt een e-ticket met een vervaldatum ver in de toekomst. Uw eigen keuzedag wordt niet verlengd.


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan maar alleen dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden. Die zijn momenteel lang.

Reageer