beantwoord

vrije reisdagen

• 31 juli 2020
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Waar zijn mijn vrije reisdagen van maart/april en mei/juni gebleven? Ik vind ze niet terug op de ns automaat.

icon

Beste antwoord door Tochjo 31 juli 2020, 18:39

Keuzedagen die vóór 18 mei al klaarstonden, zijn niet meer als digitale Keuzedag beschikbaar. U kunt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om couponcodes te krijgen die u vervolgens op www.ns.nl/couponcode kunt inwisselen voor een Keuzedag als e-ticket.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Keuzedagen die vóór 18 mei al klaarstonden, zijn niet meer als digitale Keuzedag beschikbaar. U kunt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om couponcodes te krijgen die u vervolgens op www.ns.nl/couponcode kunt inwisselen voor een Keuzedag als e-ticket.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Prima, ik weet nu wat ik moet doen,

Dank,

Ton Schattenberg

Reputatie 7
Badge +3

Die Keuzedagen zijn vervallen en vind je daarom niet meer terug op de NS automaat. Maar vanwege Corona is NS hier coulant voor en kun je vouchers aanvragen bij de klantenservice voor deze niet gebruikte Keuzedagen.

Reageer