beantwoord

Waar in de app kan ik mijn abonnement wijzigen? Onder 'Instellingen' lukt het me niet.

Hallo allemaal,

Waar in de app kan ik mijn abonnement wijzigen? Onder 'Instellingen' lukt het me niet. Weliswaar kan ik daar een ander abonnement kiezen, maar de keuze/ de selectie bevestigen (of welke andere andere vorm van confirmatie dan ook) zie ik nergens.

Heb ik ergens wat gemist?
icon

Beste antwoord door Robert B 14 mei 2019, 10:41

De instelling in de app heeft alleen invloed op de getoonde prijzen en mogelijke routes bij het opvragen van reisadviezen (voltarief/korting/vrij reizen).

Daar kan je dus alles kiezen wat je maar wilt, en staat geheel los van het abonnement dat je in werkelijkheid hebt.

Van abonnement wisselen (ik neem aan dat het over Flex gaat?) kan via Mijn NS.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Je kunt een abonnement alleen via de website afsluiten.
Badge +3
De instelling in de app heeft alleen invloed op de getoonde prijzen en mogelijke routes bij het opvragen van reisadviezen (voltarief/korting/vrij reizen).

Daar kan je dus alles kiezen wat je maar wilt, en staat geheel los van het abonnement dat je in werkelijkheid hebt.

Van abonnement wisselen (ik neem aan dat het over Flex gaat?) kan via Mijn NS.
Beste Peter Spoort en welkom bij de Community.

Het wijzigen van je abonnement kan je inderdaad doen via jouw Mijn NS account. Als je inlogt, zie je direct op de startpagina "Bekijk en wijzig abonnement". Daar kan je gemakkelijk en snel je NS Flex abonnement wijzigen.

Een klassiek abonnement kan je ook via Mjin NS wijzigen, onder "Producten" en daarna "Abonnement aanpassen of uitbreiden".

Laat je me weten wanneer het gelukt is?
Hallo beste mensen,

Dank jullie wel voor alle reacties. Nee, maar dan klopt het allemaal gewoon. Abonnement wijzigen (inderdaad: het gaat over 'Flex') gaat allemaal prima in de Mijn NS account-omgeving. Ik dacht eigenlijk allleen dat dat in de app-omgeving ook zou moeten kunnen. En dat laatste lukte me niet.

Maar dat klopt dus want: het kan niet! 😉
Reputatie 3
Het zou wel handiger zijn als dat ook via de ns app kunt wijzigen.

Reageer