beantwoord

Waar is mijn restitutie?

• 27 november 2014
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Hi. Op 10/11/14 gekocht ik mijn maand abonnement dat werd afgelast vanwege een probleem met de website. Mijn geld werd uit mijn bankrekening en ik moest een ander abonnement te kopen, dus ik betaalde twee keer. Ik werd geadviseerd om een brief / e-mail te sturen naar NS met het bankafschrift waarop de dubbele betaling, die werd gedaan op 11/11/14.
Ik kreeg een mailtje van NS op 13/11/14 adviseren dat in 10 werkdagen mijn geld terug zou worden overgebracht naar mijn bankrekening; maar het nog steeds niet gebeurd. Op 18/11/14 kreeg ik een brief van NS adviseren dat mijn geld is teruggestort op 17/11/14. Ik nog steeds niet mijn geld terug te krijgen en ik ben echt geïrriteerd dat NS geeft verschillende informatie en het probleem niet oplossen. Het is een groot bedrag en ik het nodig heb. Ik wil een oplossing zo snel mogelijk!
icon

Beste antwoord door Stephan NS 27 november 2014, 19:55

Hallo fa_miotti, vervelend om te lezen dat je je restitutie nog niet hebt ontvangen. Normaal gesproken duurt het maximaal 4 weken voordat je de restitutie hebt ontvangen. Desondanks zou ik wel voor je kunnen kijken of wij inmiddels een opdracht hebben verstuurd om dit bedrag naar je terug te storten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer?

Groet, Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Denk dat je ff moet afwachten op de reactie van een Nsmoderator die kan de informatie achterhalen.
Dan willen ze dat je hen een privebericht stuurt door op hun naam te klikken.
Dan wil ze wat meer info van je zoals naam, geb dat,nr ovchipkaart etc etc.
Hallo fa_miotti, vervelend om te lezen dat je je restitutie nog niet hebt ontvangen. Normaal gesproken duurt het maximaal 4 weken voordat je de restitutie hebt ontvangen. Desondanks zou ik wel voor je kunnen kijken of wij inmiddels een opdracht hebben verstuurd om dit bedrag naar je terug te storten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer?

Groet, Stephan

Reageer