beantwoord

Waarom heeft er bij mij een automatische incasso plaatsgevonden?

  • 18 August 2014
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

ik heb zojuist een automatisch incasso bedrag gekregen van 60 euro. Terwijl ik nog nooit een abonnement heb gekocht of wat dan ook waarvoor je een automatisch incasso zou moeten betalen. Wat zou dit kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Hertog 18 August 2014, 18:15

Het bedrag komt overeen met de kosten van een voordeelurenabonnement.

Zou het kunnen zijn dat dat in het verleden (vóór juli 2011) hebt afgesloten?
Bekijk origineel

2 reacties

Het bedrag komt overeen met de kosten van een voordeelurenabonnement.
Zou het kunnen zijn dat dat in het verleden (vóór juli 2011) hebt afgesloten?
Hoi alvinp, goed dat je op het NS Serviceforum je vraag stelt. Het vermoeden van Hertog zou heel goed kunnen kloppen; de 60 euro komt overeen met de abonnementskosten van het Voordeelurenabonnement. Dit geeft je 40% korting in de daluren, deze zijn bij dit abonnement vanaf 9:00 's morgens. Heb je dit abonnement toevallig op je ov-chipkaart staan?

Groet, Stephan

Reageer