beantwoord

waarom is het kidsvrij bijabonnement nieet meeverlengd

• 19 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Mijn dal voordeel abonnement is 04-07 verlengd. Ik ga er dan ook vanuit dat de bij abonnementen ook verlengd worden, en als dat niet zo is dat je een mail krijgt dat je ze moet verlengen. Wat schetst vorige week mijn verbazing, Bij het inchecken van de kaart van mijn dochter krijg ik de melding dat er onvoldoende saldo op de kaart staat. Blijkt dat het bij abonnement niet meer op d'r kaart staat. Is dit de normale gang van zaken? Zo ja, zouden jullie deze niet eens aanpassen en wat klantvriendelijker maken?
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 augustus 2015, 15:09

Bijabonnementen aangeschaft voor 19 juli 2014 verlopen na een jaar automatisch. Bijabonnementen aangeschaft vanaf 19 juli 2014 zijn doorlopende abonnementen. De door u beschreven situatie was dus de normale gang van zaken - en die is dus al aangepast en klantvriendelijker gemaakt.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Bijabonnementen aangeschaft voor 19 juli 2014 verlopen na een jaar automatisch. Bijabonnementen aangeschaft vanaf 19 juli 2014 zijn doorlopende abonnementen. De door u beschreven situatie was dus de normale gang van zaken - en die is dus al aangepast en klantvriendelijker gemaakt.
Beste Werner_de_jong,

Tochjo geeft het correcte antwoord. Via Mijn NS of via de webshop is het Kids Vrij abonnement aan te vragen.

Reageer