beantwoord

Waarom kan ik geen abonnement opladen via loket of online. Met een bestaand OV- chipkaart

  • 5 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Ik werk op Schiphol en door verschillende tijden ben ik te veel geld kwijt per maand. Een traject vrije maand abbonoment is dan de aangewezen optie, maar via de telefoon wordt geadviseerd dit online te doen maar het werkt niet. Op station Schiphol wordt ook online geadviseerd en op de site wordt aangegeven dat door een storing is het kopen van nieuwe abonnementen niet mogelijk en via het apparaat op station kost mijn abbo veel duurder hoe kan dit. Zo'n €399,- i.p.v. €366,60.
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 oktober 2014, 11:08

Beste Gunther113,

Wat voor abonnement wil je precies afsluiten en voor welk traject? Op het station worden geen Traject Vrij abonnementen verkocht, omdat je hiervoor een machtiging dient af te geven. Dit kan alleen telefonisch of via onze website. Er zijn een aantal storingen geweest met betrekking tot het bestellen van abonnementen, maar op dit moment is bestellen mogelijk.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Gunther113,

Wat voor abonnement wil je precies afsluiten en voor welk traject? Op het station worden geen Traject Vrij abonnementen verkocht, omdat je hiervoor een machtiging dient af te geven. Dit kan alleen telefonisch of via onze website. Er zijn een aantal storingen geweest met betrekking tot het bestellen van abonnementen, maar op dit moment is bestellen mogelijk.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'abonnementen' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Ik werk op Schiphol en door verschillende tijden ben ik te veel geld kwijt per maand. Een traject vrije maand abbonoment is dan de aangewezen optie, maar via de telefoon wordt geadviseerd dit online te doen maar het werkt niet. Op station Schiphol wordt ook online geadviseerd en op de site wordt aangegeven dat door een storing is het kopen van nieuwe abonnementen niet mogelijk en via het apparaat op station kost mijn abbo veel duurder hoe kan dit. Zo'n €399,- i.p.v. €366,60.

Hallo Gunther,

Heb je er al eens over nagedacht om € 99 een Dalvrij abonnement aan te schaffen?

Voor de enkele keer dat je moet inchecken tijdens de spits (werkdagen 06:30-09:00 & 16:00-18:30) heb je dan nog €250 aan reisbudget over om hiervoor te kunnen gebruiken. Inchecken tijdens de dalperiode is gratis.

Reageer