beantwoord

Waarom kan ik geen NS businesscard online bestellen wanneer de KvK gegevens bij NS niet actueel zijn

• 12 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 894 Bekeken

Zojuist 10 minuten geleden telefonisch contact gehad met uw klanten service met de hulpvraag; ten eerste "waarom de NS mijn KvK registratie niet erkend", ten tweede "waarom kan ik ondanks het feit dat de NS zijn gegevens niet up-to-date heeft een NS business card bestellen". De instructie die ik ontvang van uw medewerker is, "probeer het later nog een keer". Wij leven in 2014 waar diensten snel en eenvoudig te verkrijgen moeten zijn. Immers draagt dit bij aan het commercieel belang dat NS heeft in het feit dat ik vanaf 18 augustus met de trein naar een deel van mijn klanten kan reizen. ING doet er 20 minuten over om een rekening te openen voor een nieuwe ondernemer en overhandigd daarbij direct een betaalpas die ook (ongeloofelijk maar waar) direct te gebruiken is.

Ik hoor graag hoe jullie mij kunnen c.q. willen helpen om zo snel mogelijk gebruik te kunnen maken van uw diensten! Of moet ik toch maar met de auto?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 13 augustus 2014, 10:40

Beste jeroenpeetersconsultancy,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik begrijp dat je vraag in de essentie gaat over het bestellen van een NS Business Card, klopt dat? Via deze link moet het zeker mogelijk zijn om direct een NS Business card aan te vragen. Als het KvK-nummer niet wordt erkend, kun je het beste contact opnemen met NS Business over de bestelprocedure. Ik kan je vanuit hier niet aangeven waarom het KvK-nummer niet zou werken; kan het ermee te maken hebben dat de registratie bij de KvK pas onlangs heeft plaatsgevonden? Je topic is verplaatst naar "Abonnementen", daar past je topic het beste onder.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Beste jeroenpeetersconsultancy,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik begrijp dat je vraag in de essentie gaat over het bestellen van een NS Business Card, klopt dat? Via deze link moet het zeker mogelijk zijn om direct een NS Business card aan te vragen. Als het KvK-nummer niet wordt erkend, kun je het beste contact opnemen met NS Business over de bestelprocedure. Ik kan je vanuit hier niet aangeven waarom het KvK-nummer niet zou werken; kan het ermee te maken hebben dat de registratie bij de KvK pas onlangs heeft plaatsgevonden? Je topic is verplaatst naar "Abonnementen", daar past je topic het beste onder.

Groet,
Stephan
Hallo Stephan, volgens mij heb je mijn bericht niet gelezen. Er is contact geweest en ik krijg een vreemd antwoord terug. Ik zet niet voor niets mijn vraag hier neer.

Reageer