beantwoord

Waarom kan ik niets met mijn OV laden.

• 5 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik heb een traject abonnement nodig. Als ik deze online bestel inclusief OV kaart. Duurt dit 14 werkdagen, na telefonisch overleg met een van de medewerkers van de klantenservice is bedacht eerst de kaart te bestellen en vervolgens deze op te laden via loket op station of thuis online. Nu blijkt dat dit niet mogelijk is online vanwege dat het niet mogelijk is verschillende producten op de OV te kunnen plaatsen.. Maar ik heb een nieuwe kaart die binnen 2 dagen na bestellen binnen is. Wie kan mij helpen??
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 oktober 2014, 11:13

Beste Gunther113,

Dat is vervelend. Dit kan gebeuren wanneer er voor deze melding een mislukte bestelling heeft plaatsgevonden. Indien je deze melding nog steeds ontvangt, kun je mij een persoonlijk bericht toesturen.

De titel van je bericht heb ik aangepast om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Met vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Gunther113,

Dat is vervelend. Dit kan gebeuren wanneer er voor deze melding een mislukte bestelling heeft plaatsgevonden. Indien je deze melding nog steeds ontvangt, kun je mij een persoonlijk bericht toesturen.

De titel van je bericht heb ik aangepast om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Met vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer