beantwoord

Waarom moet ik vanaf 1 september 2016 1 uur wachten om ná de spits 40% of 100% korting te krijgen?

• 16 augustus 2016
  • 32 reacties
  • 1155 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Als de klantenservice niet het juiste kanaal is om dit blijkbaar te vragen, kan je dan aangeven bij wie we er vraag wel kunnen neerleggen.
Want ik heb het idee dat met alleen kijken of het gebeurt we weinig hoop hebben dat het op 1 september geregeld is.
Ook als klant heb ik buiten het forum geen bericht gehad van de aanpassing.
Hoe de interne lijn naar rijdend personeel verloopt weet ik niet; ik heb nagevraagd of wij richting klant 'Rit naar Reis' nog breder gaan communiceren.
Reputatie 4
Dus een tweede kaart aanschaffen.
Mijn portemonnee kan letterlijk en figuurlijk geen extra kaart verdragen...

Dat is dan jammer, dan zul je toch echt na 9.00 van huis moeten want trouwens ook altijd de bedoeling is geweest van de 9.00 uur grens.
Reputatie 4

Waarom is dit van 2 walletjes eten. Ik ga regelmatig vanuit mijn werk door naar familie, de reis start ik in de spits (op mijn traject) en in Hilversum check ik om (na de spits) om door te reizen met 40% korting. Nu wordt ik verplicht om of meer dan 35 minuten te wachten of om mijn reis met een half uur uit te stellen zodat ik al met 'korting' op mijn afgekochte traject kan reizen. Als iemand mij dit kan uitleggen waarom dit heel redelijk is, dan hoor ik het graag.

Omdat je in de middagspits ook door mag reizen tegen het lage tarief als je voor 16.00 uur vertrekt. Wat U wilt is wel 's morgens omschakelen van hoog naar laag tarief maar niet 's middags van laag naar hoog tarief. Dat heet van twee walletjes willen eten.

Overigens kunt U nog altijd een los kaartje kopen voor het eerste stuk, net als vroeger toen er nog geen OV-chipkaart was.
Heb een tweede ov kaart. Jippie :? 27.50 aan eurootjes gedoneerd bij de kassa, maar per 1 september hoef ik geen 35 minuten te wachten..
Ik heb nagevraagd of er nog extra mailing naar buiten komt, maar geen reactie op gehad.
Ik ben de komende periode met vakantie, dus kan dit niet meer monitoren.
Ik heb Sivan gevraagd het in de gaten te houden.
Reputatie 7
Badge +3
Wat een gezeur weer, het gaat over een handjevol anti-chipkaart drammers die perse tegen iedere wijziging zijn.

Reageer