beantwoord

Waarom nu al prijs verhoging IC-direct abbonoment?

• 8 januari 2019
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
beste,

Volgens de NS site: https://www.ns.nl/abonnementen/overig/intercity-direct-toeslag.html

Wordt de premie pas op 1 juli verhoogd. Nu heb ik eergisteren een mail ontvangen dat de premie verhoging al op 1 januari is ingegaan.

Ik zou graag dit verschil terug willen ontvangen en/of mijn januari-februari premie in zijn geheel terug ontvangen aangezien ik door deze verhoging heb besloten om het abonnement te stoppen.

Een prijsverhoging van meer dan 10% terwijl jullie IC-direct service nog steeds ondermaats is, belachelijk.

Waar heb ik recht op, of zal dit flauw worden afgedaan met 'foutje op de site'?

Mvg

Misha

icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 februari 2019, 11:27

Ik heb een bericht ontvangen. Het blijkt een bekend probleem te zijn en er wordt gewerkt aan de oplossing. De extra kosten zul je terug ontvangen en hiervoor zal er dus contact met je worden opgenomen.

Excuses dat het even heeft geduurd en uiteraard voor het ongemak.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Misha, welkom op onze Community!

Ik heb deze vraag vorige week ook gekregen en ben dit nog aan het uitzoeken. Zodra ik hier meer over weet zal ik je dit laten weten.
Hallo Misha, welkom op onze Community!

Ik heb deze vraag vorige week ook gekregen en ben dit nog aan het uitzoeken. Zodra ik hier meer over weet zal ik je dit laten weten.

Dankjewel Miriam :)

Zou je me ook willen uitleggen waarom ik geen bedenktijd heb gehad en jullie mij de prijsverhoging hebben opgedrongen? Dit mag ook niet lijkt mij. Ik heb in mijn mailbox gezocht, maar tot 6-01 kan ik geen mail terug vinden waarin er wordt gemeld dat de tarieven zijn verhoogd.
De verhoging zou eigenlijk pas in Juli ingaan en ik vermoed dat dit de reden is dat er niet eerder communicatie is geweest. Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen, maar zou graag je gegevens via een priv├ębericht ontvangen. Mag ik de volgende gegevens?

• Volledige naam
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum

Dan ga ik dit nogmaals via een andere weg ook uitzetten.
Beste Mirjam,

Bovenstaande is ook voor mij van toepassing . Ik heb wel een mail gehad waarin duidelijk staat dat de prijsverhoging is uitgesteld tot juli.

Graag hoor ik ook of ik de kosten van de verhoging terug krijg. Dank alvast, Florentien
@Misha Ik heb je gegevens nog niet ontvangen. Zou je deze alsnog willen sturen?

@Florentien Zou ook jij je persoonlijke gegevens willen sturen?
Ik heb een bericht ontvangen. Het blijkt een bekend probleem te zijn en er wordt gewerkt aan de oplossing. De extra kosten zul je terug ontvangen en hiervoor zal er dus contact met je worden opgenomen.

Excuses dat het even heeft geduurd en uiteraard voor het ongemak.

Reageer