beantwoord

Waarom soms wel, soms niet 40% korting bij Traject Vrij?

• 13 mei 2020
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Met mijn Traject Vrij kaart Ede-Arnhem reis ik ook wel eens naar Alphen aan den Rijn en terug.

Als ik terug incheck, meestal rond 6.30 uur, wordt de ene keer wel 40% korting gegeven, de andere keer niet. Pas korting bij incheck om 6.27 u, en ook korting bij incheck om 6.33 uur, maar nog enkele minuten later niet meer. Zit er een marge in de incheck-tijd?

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 mei 2020, 08:37

U krijgt 40 procent korting als u incheckt in de daluren. NS communiceert dat de daluren (op werkdagen) de uren zijn vóór 6.30 uur, tussen 9.00 en 16.00 uur, en na 18.30 uur. Er is echter een marge van vijf minuten in het voordeel van de reiziger.

Concreet betekent dat voor uw reizen ‘s ochtends dat als u uiterlijk om 6.34 uur incheckt u korting krijgt en als u om 6.35 uur of later incheckt, dat u dan reist tegen vol tarief.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U krijgt 40 procent korting als u incheckt in de daluren. NS communiceert dat de daluren (op werkdagen) de uren zijn vóór 6.30 uur, tussen 9.00 en 16.00 uur, en na 18.30 uur. Er is echter een marge van vijf minuten in het voordeel van de reiziger.

Concreet betekent dat voor uw reizen ‘s ochtends dat als u uiterlijk om 6.34 uur incheckt u korting krijgt en als u om 6.35 uur of later incheckt, dat u dan reist tegen vol tarief.

Reageer