Vandaag 1,5 uur bezig geweest om via de klantenservice van de NS erachter te komen hoe ik aan mijn financiële verplichtingen kan voldoen. In de mail die ik kreeg van de NS, staat dat ik NL14ABNA0576850675 moet gebruiken. Dan krijg ik bij mijn bank de melding dat dit een buitenlands nummer is. Volgens de medewerker van mijn bank heeft de NS dit nummer zelf geblokkeerd voor niet-incasso verkeer. Daarna 2 keer met de klantenservice van de NS gebeld. De eerste keer kreeg ik iemand aan de lijn die wel aardig was, maar ook niet wist hoe ze het moest oplossen. De tweede keer een onaardig iemand die alleen wist uit te brengen dat vergissen menselijk is en dat ik zelf ook vast wel eens een foutje zou maken. Voor een miljoenenbedrijf als de NS vind ik dit echt niet kunnen. En ook super suf dat je niet gewoon een betaallink krijgt en met Ideal kan betalen. Onder welke steen heeft de NS de afgelopen tijd gezeten en worden er wel degelijke cursussen klantvriendelijkheid gegeven bij de NS? De zinsnede ‘mevrouw, wat vervelend voor u, ik ga samen met u naar een oplossing zoeken’ is toch niet zo moeilijk te onthouden? Al met al kan ik dus gewoon niet betalen. Zal je zien dat ze straks mijn abonnement gaan blokkeren. Mag ik daarover zeker weer een klacht indienen bij een medewerkster die blijft hangen in de mantra ‘fouten maken is menselijk’. Zo, en nu ga ik weer iets nuttigs doen.
Waarom stuurt de NS mails met daarin een IBAN nummer dat niet werkt?
Beste antwoord door Lorena NS
Hi AnBerg en welkom bij de NS Community!
Jammer om te lezen dat jouw ervaring met onze klantenservice niet was wat je van NS mag verwachten! Wanneer de automatische incasso niet is gelukt, ontvang je een mail hierover met daarin een betaallink of de rekeninggegevens om alsnog de betaling te kunnen voldoen. Het rekeningnummer dat je stuurt, is wel een juist rekeningnummer om betalingen voor NS Flex naar over te maken. Ik begrijp daarom ook niet zo goed waarom de betaling naar dat rekeningnummer niet lukt. Ik heb hierover een melding doorgezet, dus dat zou snel opgelost moeten worden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.








