Waarom werkt de webwinkel van MijnNS zo belabberd?

  • 7 september 2014
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik loop tegen het probleem aan dat ik een bestelling niet heb kunnen afronden (lees betalen via iDeal) op de webwinkel. Na 2 dagen staat de bestelling nog steeds al niet afgerond in mijn profiel. Je kunt de bestelling niet verder afronden en je kunt deze ook niet annulleren zonder tussenkomst van een medewerker van de klantenservice. Je kunt ook niet een nieuwe bestelling plaatsen omdat het systeem dan de foutmelding "kunt geen ander product combineren" geeft. Dus frustratie alom over de belachelijke opzet van deze webwinkel.
De webwinkel (online mogelijkheid om abonnementen te kopen) moet de klant van dienst zijn op de tijd die de klant uit komt en niet wanner de klantenservice geopend is. Het is nu zondag en moet ik wachten tot er maandag iemand de telefoon opneemt! Belachelijk in deze tijd.

1 reactie

We hebben wat problemen in de webshop gehad vorige week. Als het goed is kun je na 24 uur de bestelling opnieuw plaatsen. Kun je proberen of dat nu weer lukt?

Reageer