beantwoord

Wachtrij

• 24 mei 2017
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo, ik hang al ruik twintig minuten aan de telefoon. Toen was ik de eerstwachtende en nu zijn er ineens weer twee wachtende voor me?? Kan iemand mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 25 mei 2017, 09:59

Hi maayke. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten 😞 Na 23.00 uur is er een minimale bezetting op de telefoondienst. Ik kan me voorstellen dat dat natuurlijk erg vervelend is als je graag antwoord op je vraag wilt hebben. Heb je inmiddels wellicht via een ander kanaal contact gehad?

Om nog even te antwoorden op je vraag:

Je abonnement wijzigen en/of beëindigen kan alleen per dezelfde datum als dat je abonnement is ingegaan. Kortom, als jouw abonneemnt op de 7e van de maand is ingegaan kan je deze ook alleen maar wijzigen/beëindigen per de eerstvolgende 7e van de maand. Dit kan jammer genoeg niet eerder.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb het opgegeven na een half uur van 2 naar 1 wachtende etc. Ik heb mijn abonnement gewijzigd maar kon maar drie wijzigingsdata kiezen. Ik wil een andere datum omdat dan mijn traject wijzigt van Breda Oss naar Breda Zoetermeer oost. Ik wil dat dit op 4 juni ingaat in plaats van 7 juni of 7 juli. Ik hoor graag een antwoord!
Er zal nu vrees ik ook geen moderator meer dienst hebben. Die zijn er morgenochtend weer. Twitter is ook een optie en daar is men nog wel aanwezig op NS_online. Succes iig.
Hi maayke. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten 😞 Na 23.00 uur is er een minimale bezetting op de telefoondienst. Ik kan me voorstellen dat dat natuurlijk erg vervelend is als je graag antwoord op je vraag wilt hebben. Heb je inmiddels wellicht via een ander kanaal contact gehad?

Om nog even te antwoorden op je vraag:

Je abonnement wijzigen en/of beëindigen kan alleen per dezelfde datum als dat je abonnement is ingegaan. Kortom, als jouw abonneemnt op de 7e van de maand is ingegaan kan je deze ook alleen maar wijzigen/beëindigen per de eerstvolgende 7e van de maand. Dit kan jammer genoeg niet eerder.

Reageer