beantwoord

Wanneer 40% korting met voordeelurenabonnement?

Ik heb een voordeelurenabonnement (is nu niet meer te koop). Klopt het dat ik dan de hele dag door de week na 9.00 uur 's ochtends met korting kan reizen? Dus ook in de avondspits bijvoorbeeld om 16.30 of 17.00?
icon

Beste antwoord door Thom 10 januari 2019, 17:13

Het klopt inderdaad zoals Slidestops het zegt, maar als belangrijke aanvulling: U mag tegenwoordig ook voor 06.30, eigenlijk 06.35 inchecken met uw VDU en dan in de ochtendspits een reis bij dezelfde vervoerder met korting afmaken. Dit is nieuw sinds 1 januari. Vroeger was de ochtendspits voor het VDU van 04.00 tot 09.00 en nu van 06.30 tot 09.00.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Dat klopt:)
Reputatie 7
Badge +4
Het klopt inderdaad zoals Slidestops het zegt, maar als belangrijke aanvulling: U mag tegenwoordig ook voor 06.30, eigenlijk 06.35 inchecken met uw VDU en dan in de ochtendspits een reis bij dezelfde vervoerder met korting afmaken. Dit is nieuw sinds 1 januari. Vroeger was de ochtendspits voor het VDU van 04.00 tot 09.00 en nu van 06.30 tot 09.00.
Hallo corrie88 en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Thom en Slidestops je vraag al hebben beantwoord. Kom je er nu verder uit?
Reputatie 6
Badge
Met een VDU heb je geen korting tussen 6.30 en 9 uur. De rest van de dag reis je met 40% korting
Bedankt!
Reputatie 6
Badge
aanvulling: In de weekenden, op feestdagen, in de maanden juli en augustus en van kerst tot met nieuwjaarsdag reis je de hele dag met korting.
Reputatie 6
Badge +1
En ook op de vrijdag na Hemelvaartsdag, als we dan toch alles noemen 😉

Reageer