beantwoord

Wanneer komt dat FLEX gezinspakket?

  • 5 september 2019
  • 13 reacties
  • 517 Bekeken

Mijn situatie is als volgt;
Ik woon in Breda en heb een NS Businesscard en een NS OV-chipkaart.
Mijn kinderen (12 en 14) wonen in Groningen (bij mijn ex-vrouw) en hebben beiden een NS OV-chipkaart.
2 x per maand komen zij met de trein op vrijdagmiddag van Groningen naar Breda en reizen datzelfde weekend (Zondagavond) weer terug van Breda naar Groningen.

In deze situatie is een Flex gezinspakket wel een enorme uitkomst. De website van NS laat al meer dan een jaar zien dat hieraan gewerkt wordt.

Op de website staat al meer dan een jaar de volgende tekst ; https://www.ns.nl/klantenservice/flex/bestellen-studenten-en-minderjarigen.html:

Onder de 18

NS Flex is alleen te bestellen als je 18 jaar of ouder bent. Wel werken we aan gezinspakketten, waarbij kinderen via hun ouders NS Flex kunnen gebruiken. Hou onze site in de gaten voor meer informatie.

VRAAG: Wanneer komt dat gezinspakket?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 september 2019, 17:41

Zoals in een ander topic al aangegeven kunnen wij hier nog niets over kwijt. Indien dat wel het geval is zullen wij dit gelijk met de community delen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wij, actieve community leden zijn ook wel benieuwd wanneer dat Flex gezinspakket komt.
Tot die tijd zo een klassiek weekendvrij abonnement iets voor uw kinderen kunnen zijn.
Zoals in een ander topic al aangegeven kunnen wij hier nog niets over kwijt. Indien dat wel het geval is zullen wij dit gelijk met de community delen.
Zoals in een ander topic al aangegeven kunnen wij hier nog niets over kwijt. Indien dat wel het geval is zullen wij dit gelijk met de community delen.

Beste Erryt, In dat topic staat vermeld;

"Ik ga onze NS Flex specialisten nog wel even vragen of ze wellicht een update kunnen geven wat betreft de komende, nieuwe ontwikkelingen voor NS Flex"


Maar daar is het vooralsnog bij gebleven. Ik neem dat de "Flex specialisten" zich niet maanden lang hoeven te beramen op een duidelijk antwoord.

Zoals ik al eerder vermelde staat de info m.b.t. gezinspakketten al meer dan een jaar op de website.
Badge
@Pieter Verbrugge er is inmiddels wel de mogelijkheid om voor kinderen een Flex abonnement af te sluiten via de site door ouders.

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten
Badge +3
Oh, sinds wanneer is dat dan? https://www.ns.nl/klantenservice/flex/bestellen-studenten-en-minderjarigen.html zegt toch duidelijk:

NS Flex is alleen te bestellen als je 18 jaar of ouder bent. Wel werken we aan gezinspakketten, waarbij kinderen via hun ouders NS Flex kunnen gebruiken. Hou onze site in de gaten voor meer informatie.

Klasssieke abonnementen kunnen wel door een volwassene voor minderjarigen besteld worden.

Edit: Ik zie zojuist de reactie van @Jeroen in dit topic. Er is dus iets toegevoegd. Neem aan dat de pagina over Flex binnenkort dan ook wel aangepast wordt.
@Pieter Verbrugge er is inmiddels wel de mogelijkheid om voor kinderen een Flex abonnement af te sluiten via de site door ouders.

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten


Via de website geen mogelijkheid om in het menu aan te geven dat ik (als ouder) op de OV-chipkaarten van mijn kids een Flex abonnement wil afsluiten.
Pieter,

Helpt mijn printscreen?

Reputatie 7
Badge +3
Eerst een Flex abonnement selecteren, klikken op Verder met bestellen en dan kom je op de pagina die gekke henkie laat zien.
Badge
Tja ik had een mooi gifje om het duidelijk te maken maar helaas was die te groot om hier te plaatsen.
Reputatie 7
Badge +3
Geen gifmengers hier. 😆
Dat ik heel ver familie ben van Goeie Mie is wel genoeg.
Bij het bestellen van een Flex Dal of Flex gratis, krijg ik dat niet te zien. Hoe kan dat?
Badge
Bij het bestellen van een Flex Dal of Flex gratis, krijg ik dat niet te zien. Hoe kan dat?
Bij beide krijg ik na onderaan verder te klikken het schuifje rechts bovenin te zien.

Ook al een andere browser geprobeerd of cache te legen ?
Reputatie 5
Badge
Bij beide krijg ik na onderaan verder te klikken het schuifje rechts bovenin te zien.

Bij mij werkt het ook gewoon.

Reageer