beantwoord

Wanneer krijg ik Keuzedagen?

• 8 februari 2015
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Hoi,
Een half jaar geleden werd ik 60 jaar. Is het niet zo dat je dan met een kortingkaart een aantal vrij-reizen-kaartjes per jaar ontvangt? Ik heb van NS geen bericht daarover gehad. Hoe zit dat eigenlijk?
icon

Beste antwoord door Loes 8 februari 2015, 23:07

U krijgt de zogenaamde Keuzedagen helaas niet gratis. Deze kunt u bestellen via internet, zie deze link.
Bekijk origineel

3 reacties

U krijgt de zogenaamde Keuzedagen helaas niet gratis. Deze kunt u bestellen via internet, zie deze link.
Reputatie 1
Badge
ALS je al abonnee bij NS was, dan krijg je dat extra recht (inderdaad, dat vrij reizen is al vele jaren keuzedagen tegen betaling) per de vervaldatum-dat kan dus voor sommigen pas 11 mnd na de verjaardag zijn.
Was je geen abonnee/vaste klant, dan moet je echt helemaal zelf initiatief nemen. Beste keus voor de meesten is dan DalKorting (kost 50 eur/jaar), plus 7 keuzedagen @ 3,50/stuk, sinds kort ook als papieren wegwerpkaartjes tegen 1 eur/opslag per stuk-anders electronisch. je moet een persoonlijke chipkaart hebben-die krijg je gratis van NS bij afsluiten ABO.
Badge
Beste Judith van Dommele, welkom op het forum. Wat Loes en srt aangeven klopt helemaal!

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' en de titel een beetje aangepast.

Reageer