beantwoord

Wanneer start de zomer jongeren dagkaart van €7,50?

• 28 juni 2020
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Wie heeft een idee wanneer de exacte datum bekend wordt gemaakt van de jongeren daluren dagkaart van €7,50? Deze actie zou rond de zomer van start gaan. Er is nog geen gehoor aan gegeven.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 juni 2020, 15:49

Hallo Emmyvanbemmel, welkom op de NS Community. 

Door de huidige situatie staat er inderdaad nog geen datum vast. Ik denk zelf dat er eerst wordt gekeken hoe het vanaf 1 juli gaat. Even afwachten nog vrees ik.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat zal pas aan de orde zijn wanneer alle andere actiekaartjes (Spoordeelwinkel, Actievandedag, Vakantieveilingen, Kruidvat e.d.) weer terugkomen, en daar is ook nog niets over bekend.

Wellicht wil men om vakantiedrukte in treinen te voorkomen dat (net als de fietsen) pas per september gaan doen? Aan de andere kant snijdt NS zichzelf dan in de vingers, omdat jongeren juist in de vakantie zullen reizen, en een relatief klein risico vormen als het om verspreiding van het coronavirus gaat.

Hallo Emmyvanbemmel, welkom op de NS Community. 

Door de huidige situatie staat er inderdaad nog geen datum vast. Ik denk zelf dat er eerst wordt gekeken hoe het vanaf 1 juli gaat. Even afwachten nog vrees ik.

Reputatie 5
Badge

Tip: suggestie: als je iets meer daagjes wilt reizen en het mag best op za of zo: 1 maand weekendvrij als FLEX kost je 32 eur-als je dat op een ZA laat starten kan je dus weekends naar hartelust reizen. Gebruik je er maar 4 van dan is het dus 8 eur/dag en gebruik je ze alle 10, dan is het meer 3,20 per dag. Ben je nog <18, dan moeten wel je ouders toestemming geven en instaan voor de betaling. Dit is momenteel de beste en goedkoopste aanbieding.

Reageer