beantwoord

Wanneer ticket in verkoop eurostar Parijs

  • 22 November 2023
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Wanneer komen de tickets voor de oude thalys, dus nu Eurostar in de verkoop naar Parijs.

Had een goedkope enkele reis gezien in maart. Heenreis is te boeken maar wil de dag erna terug maar ticket is nog niet te boeken. Dacht dat dat iedere dag vernieuwd zou worden maar gisterenavond was het niet boekbaar en vandaag nog steeds niet. 

icon

Beste antwoord door rvdborgt 22 November 2023, 20:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Meestal ongeveer 4 maanden van tevoren maar het kan korter zijn als er werkzaamheden gepland zijn en de dienstregeling nog niet definitief is. Wat is je reisdatum?

Vergeet verder niet je hele treinreis te boeken. Dat kan goedkoper zijn dan Eurostar en NS apart.

Ik wou 17 maart van parijs terug reizen maar die is nog niet beschikbaar.

Ik reis weekendvrij dus heb het binnenlands traject niet nodig

Reputatie 7
Badge +4

Met Weekendvrij reist u niet zonder verdere kosten in de Thalys/Eurostar. Uw Weekendvrij geeft vrij reizen tot de plaats waar u in de Thalys stapt. Weekendvrij is niet geldig in deze trein. U moet wel degelijk voor het binnenlandse deel met de Thalys betalen, ook als u Weekendvrij heeft.

In principe zijn de kaarten 82 dagen van te voren beschikbaar. Dan bestellen is meestal het goedkoopste, Thalys hanteert geen vaste prijzen.

Reputatie 7
Badge +1

In principe zijn de kaarten 82 dagen van te voren beschikbaar.

Zoals ik al schreef: meestal 4 maanden, maar niet altijd precies. Op dit moment t/m 16 maart.

Reageer