beantwoord

wanneer van flex traject vrij naar flex basis en weer terug naar traject vrij

• 30 mei 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

2 weken geleden flex traject veranderd naar flex basis nu wil ik flex traject weer aanzetten maar moet wachten tot flex basis 1 maand actief is, klopt dit, ik dacht nl dat men basis elk moment kon omzetten

icon

Beste antwoord door Thom 30 mei 2021, 09:56

U mag in de praktijk meteen van Flex basis naar een nieuw abonnement. Er is wel meer discussie over, maar als u het via Klantenservice in orde maakt, werkt het zeker. Klantenservice is er 24 uur per dag en zeven dagen in de week, dus nu ook.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U mag in de praktijk meteen van Flex basis naar een nieuw abonnement. Er is wel meer discussie over, maar als u het via Klantenservice in orde maakt, werkt het zeker. Klantenservice is er 24 uur per dag en zeven dagen in de week, dus nu ook.

Reputatie 6
Badge

OF U sluit gewoon een geheel nieuw ABO af-maar dat kost dus wel tenminste 7 dagen aanmaaktijd voor een nieuwe chipkaart.

Veel erg slimme en prijsbewuste mensen houden er zo 2 kaarten op na om aldus steeds kortere periodes niets te betalen tijdens verlof e.d. Vraagt wel wat erg nauwkeurig bijhouden en kaarten n iet verwarren!

Zoals Thom aangeeft, kan de klantenservice je verder helpen. Via je Mijn NS-account kan elke wijziging pas na de eerste maand, maar dat hanteren we niet bij NS Flex zonder abonnement (basis). 

Reageer