beantwoord

wanneer van flex traject vrij naar flex basis en weer terug naar traject vrij

  • 30 mei 2021
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

2 weken geleden flex traject veranderd naar flex basis nu wil ik flex traject weer aanzetten maar moet wachten tot flex basis 1 maand actief is, klopt dit, ik dacht nl dat men basis elk moment kon omzetten

icon

Beste antwoord door Thom 30 mei 2021, 09:56

U mag in de praktijk meteen van Flex basis naar een nieuw abonnement. Er is wel meer discussie over, maar als u het via Klantenservice in orde maakt, werkt het zeker. Klantenservice is er 24 uur per dag en zeven dagen in de week, dus nu ook.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U mag in de praktijk meteen van Flex basis naar een nieuw abonnement. Er is wel meer discussie over, maar als u het via Klantenservice in orde maakt, werkt het zeker. Klantenservice is er 24 uur per dag en zeven dagen in de week, dus nu ook.

Reputatie 6
Badge

OF U sluit gewoon een geheel nieuw ABO af-maar dat kost dus wel tenminste 7 dagen aanmaaktijd voor een nieuwe chipkaart.

Veel erg slimme en prijsbewuste mensen houden er zo 2 kaarten op na om aldus steeds kortere periodes niets te betalen tijdens verlof e.d. Vraagt wel wat erg nauwkeurig bijhouden en kaarten n iet verwarren!

Zoals Thom aangeeft, kan de klantenservice je verder helpen. Via je Mijn NS-account kan elke wijziging pas na de eerste maand, maar dat hanteren we niet bij NS Flex zonder abonnement (basis). 

Is dit nog steeds zo? Net via de chat van NS krijg ik het standaard antwoord dat je pas na een maand kan aanpassen…

Reageer