beantwoord

Wat doen jullie met klachten

  • 20 april 2015
  • 9 reacties
  • 286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb het vaak gevraagd: hoe dien je een klacht in (https://forum.ns.nl/abonnementen-2/klacht-indienen-jullie-leidinggevende-11040). De moderators kloppen zich hier altijd op de borst, hoe goed ze dingen altijd doorzetten. Waarom krijg ik dan nooit terugkoppeling dat er actie ondernomen wordt?

Neem dit geval van 1) een NS medewerker die onbeschoft de verbinding verbreekt als ik een OV-jaarabonnement wil bestellen, of 2) een NS medewerker die vervolgens vertelt dat een OV-jaarabonnement helemaal niet beschikbaar is, of 3) het feit dat 3–4 weken voor het aflopen van een doorlopend abonnement wordt medegedeeld dat deze niet verlengd gaat worden, terwijl het 5 weken duurt om een nieuw abonnement aan te vragen.

Wat is er met deze klachten gebeurd, ik veronderstel helemaal niks?
https://forum.ns.nl/abonnementen-2/ov-jaarabonnement-afgeschaft-3329/index1.html#post20994
icon

Beste antwoord door Thijs2 20 april 2015, 19:32

Klachten worden intern doorgespeeld aan de juiste afdeling waar wordt bekeken wat voor actie er kan worden genomen. Stephan heeft in dit bericht al veel uitgelegd. De 3 situaties die je schetst zijn betreurenswaardig, en ik hoop dat je je klachten daarover al voldoende kenbaar hebt kunnen maken, en ook hoop ik dat je persoonlijke kwestie wat betreft het verlengen van je OV-jaarabonnement al is opgelost. Zo niet, laat dat dan even weten.
Bekijk origineel

9 reacties

Klachten worden intern doorgespeeld aan de juiste afdeling waar wordt bekeken wat voor actie er kan worden genomen. Stephan heeft in dit bericht al veel uitgelegd. De 3 situaties die je schetst zijn betreurenswaardig, en ik hoop dat je je klachten daarover al voldoende kenbaar hebt kunnen maken, en ook hoop ik dat je persoonlijke kwestie wat betreft het verlengen van je OV-jaarabonnement al is opgelost. Zo niet, laat dat dan even weten.
In mijn ervaring de snelste weg was altijd 7317, dus per fax. Nummer 030-235-7317.
Thijs, ik geef aan dat jullie niks doen. Helemaal niks. Het verhaal van Stephan is onzin, want jullie doen niks. Denk je dat ik lieg; dat ik onzin vertel? Kijk naar de link die ik post: https://forum.ns.nl/abonnementen-2/ov-jaarabonnement-afgeschaft-3329/index1.html#post20994

Jullie medewerkers zijn onbeschoft en vertellen verkeerde informatie, verzinnen zelfs een rijk fantasieverhaal, en jullie accepteren dat.
https://forum.ns.nl/abonnementen-2/ov-jaarabonnement-afgeschaft-3329/index1.html#post75122
Bedankt Henk, maar per telefoon wordt je ook altijd van de kast naar de muur gestuurd, zo ook in de link.
Hoi Niek, als we de betreffende collega kunnen traceren zullen we hem of haar altijd je feedback doorgeven. Mocht dit na de vorige keer nogmaals gebeurt zijn, ontvang ik graag de datum waarop je gebeld hebt in onze privéconversatie. Ik zal dan mijn best doen om de betreffende collega op de hoogte te brengen.
Beste Niek,
Ik denk dat jij de rest van jouw leven zal blijven klagen over NS!
Bedankt Henk, maar per telefoon wordt je ook altijd van de kast naar de muur gestuurd, zo ook in de link.
Daarom plaats ik ook geen telefoonnummer.
Bedankt Henk, maar per telefoon wordt je ook altijd van de kast naar de muur gestuurd, zo ook in de link.
Daarom plaats ik ook geen telefoonnummer.

Ah, ik heb eroverheen gelezen. De laatste keer dat ik een fax machine heb gezien is 15 jaar geleden.
Hoi Niek, als we de betreffende collega kunnen traceren zullen we hem of haar altijd je feedback doorgeven. Mocht dit na de vorige keer nogmaals gebeurt zijn, ontvang ik graag de datum waarop je gebeld hebt in onze privéconversatie. Ik zal dan mijn best doen om de betreffende collega op de hoogte te brengen.
Laten we het hopen, ik vind het namelijk nogal schokkend wat de telefoonmedewerkers allemaal voor onzin vertellen en hoe hier niks aan gedaan wordt. Als je naar hun naam vraagt dan willen ze die nooit geven.

Reageer