beantwoord

Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement als ik weer een studentenreisproduct heb?

• 18 april 2019
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb momenteel een dal voordeel abonnement en NS Flex. Maar ik ga in September weer studeren en heb dan dus weer recht op een studentenreisproduct. Wat gebeurt er met dit abonnement en NS Flex? Moet ik dit zelf opzeggen of...
icon

Beste antwoord door Emma NS 18 april 2019, 12:36

Dit is een doorlopend abonnement Hdjeix, dus zoals Momo aangeeft zul je zelf een beëindiging bij ons moeten aanvragen. Uiteraard kan dit via de verschillende kanalen van onze Klantenservice. Stuur dan even je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres mee + een korte uitleg waarom je het abonnement wilt beëindigen. Zo kunnen mijn collega's je direct helpen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat zul je zelf op moeten zeggen.
Dit is een doorlopend abonnement Hdjeix, dus zoals Momo aangeeft zul je zelf een beëindiging bij ons moeten aanvragen. Uiteraard kan dit via de verschillende kanalen van onze Klantenservice. Stuur dan even je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres mee + een korte uitleg waarom je het abonnement wilt beëindigen. Zo kunnen mijn collega's je direct helpen.

Waarom is een uitleg verschuldigd bij het opzeggen van NS Flex? Dat kan een maand na de laatste wijziging toch zonder reden?
Verplicht is het absoluut niet, alles behalve. Gezien mijn collega's dit vrijwel altijd vragen, scheelt het hun extra werk als ik dit nu alvast aangeef. Pure collegialiteit.
Begrijp ik het dan goed dat wanneer ik schriftelijk, zonder opgave van reden, een NS Flex opzeg krijg, ik eerst een antwoord waarin de reden gevraagd wordt en daarna wordt er pas opgezegd?
Natuurlijk niet. Wanneer je schriftelijk, zonder opgave van reden, een NS Flex abonnement wilt opzeggen, gebeurt dat gewoon. Mijn collega's proberen je dan wel nog te bellen, indien er een telefoonnummer bekend is, om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Wanneer zij geen gehoor krijgen wordt het abonnement gewoon beëindigd.

Reageer